35

Анонимен

преди 7 години

STRANATA NA NEOGRANICHENITE BEDNQCI 300 MILIONA BEDNI

34

Къде е разума къде е

преди 7 години

Как "нарастват" като през далечната 1980та жертвите на пътя са 1800 при 400хил автомобила а в момента са около 700 при 4,4мил автомобила???

33

Анонимен

преди 7 години

Слава богу че жертвите на простотиятаса самите герберасти. Още от същото.

32

Гост

преди 7 години

ЗДП се създава от некомпетентни хора, които отчитат дейност без да си дават сметка това, което решат дали и как ще работи. Това е закона, който може да кандидатства за Гинес по брой промени за период време и също толкова неефективен! Единствения изход е връзка между КАТ и Застрахователи. На мой познат, за 10 км превишена скорост, глобата от полицията била 50 долара, но от СЛЕДВАЩИЯ МЕСЕЦ застраховката му скочила двойно, за 2 години! Дори да смени застрахователя - цената е същата, че и по-висока

31

Анонимен

преди 7 години

Изход има. Възстановете държавата. Окачете на стълбове и улични лампи виновниците. Изгонете посланиците на Кравария и другите бъркачи от страната. Озаптете недосегаемите шведи. Вкарайте в затворите убийците, а не присъди по 5 г от които лежат по три. Върнете авторитета на учителите. Премахнете чувството за безнаказаност. Ще видите, че и катастрофите, и жертвите ще намалеят.

30

Анонимен

преди 7 години

Навсякъде,където са въведени задължителното светене с фарове като ***, та навсякъде са се повишили жертвите. Това е факт , и всячески се стремят да го скрият от нас. Но ,нали ,требе да се купуват крушки ! Osram, Philips....Австрийците това го усетиха и след 2 години светене ,ги отмениха. ВЕДНАГА, ОЩЕ ПЪРВАТА ГОДИНА, жертвите спаднаха. Все още са под нивото от времето ,когиж светеха се е дно са зад полярния кръг. Никой не направи изследвана има ли ,няма ли полза, ами като папагали го приеха.

29

На къси фярове лятос

преди 7 години

E Нали светиме като изоглавени с фаровете, уж щото било по-безопасно ? Да пробваме да ги загасиме за 1-2 години ,а ? Като в Австрия. Може пък ,като в Австрия , и у нас да намалеят жептвите, а ?

28

anonimen

преди 7 години

не са виновни колите тука виновни са хората и като казвам масово нее преподадено това което трябва сега се ловим за палците ганев на които му преподадено е добре но не всички са вундеркини но има хора с връзки при теб от тях иде всичко дреме по цял ден в кафето нам какво си една улица дал часа набил цените надолу кадърните стоят и гледат е има едни се радват на тях приятен купон и не се учудваите още по зле зарад тия щее

27

шишо

преди 7 години

колите са 10 пъти повече от преди,какво мрънкате,нормално е да мре и повече ***"трал..

26

Анонимен

преди 7 години

Черпете челен опит от Англия. Там е задължително коли произведени след 2012-та да са обурудвани със системи за електронно стабилизиране(ESC или еквивалент). В резултат катастрофите са спаднали с почти 40%, а жертвите с 60% за период от 5 години. С една простичка стъпка.Просто са приели, че задкормилнот устройство е *** по подразбиране и решават проблема. А тука - то задължителни гуми, то задължителни светлини, то задължителни още една камара неща и резултата - повече жертви...

25

Ала_Бала

преди 7 години

Погледнете какви хора стоят на върха на държавата ни. Какъв интелект имат и си направете сметката за по-долу. Простотия....тикварска.

24

Анонимен

преди 7 години

как жертвите нарастват?за да ни стане ясно пшещия тези думи да повтори всичите си училищни години от 6 до 11 клас по два пъти.

23

АМАН от терористи

преди 7 години

Нагли корумпирани бюрократи купуват и монтират все по жестоко вредни анти човешки техники комбинирани с камери.около терористичната техника ясно се виждат аномални зони.нови камери монтирани след Обнова към БЪлгарене могат да убиват водачи и пътници.Камерите с е ползват от черни убиици за зомбиране на хиляди водачи с цел снимане на нарушения и разорителни глоби. .Зомби холограми има вградени в лични и банкови документи /карти/ и в талони на автомобили.зомбираните не се лекуват засега

22

JIvanov Геолог

преди 7 години

Всички водачи на автомобили са принудени да увреждат тежко и непоправимо Земята с холограмни оръжия лепени незаконно на предни стъкла и с включени жестоко вредни скенери и фарове през деня.Уврежданията са тежки ,особенно в градовете.Скенерите/лед, лазерни и ксенонови/ режат атмосферния океан и пробиват биосферната охрана. в тунелите се настаняват тежко токсични газове/ в миналото газовете се елиминираха бързо от биосферата.Над един милион водачи са с трайно увредено зрение заради облъчване от,

21

diasen

преди 7 години

колкото пъти преработваха закона за движение по пътищата,толкова пъти се увеличаваха и жертвите-някой беше казал,че трябва да се промени чипа....и май има право.

20

Празна дупка

преди 7 години

Една празна дупка е страната. Няма сериозна съдебна система, купуват се книжки, подкупи, пияни зад воланите, карат без книжки ... резултата го виждате сами. Не 8000 пострадали а както всичко е тръгнало ще станат 18000 догодина.

19

Анонимен

преди 7 години

Освен неработещиян КАТ, вина за многото катастрофи имат и всички балъци, които припяват на КАТ, че виновни са шофьорите (главите прости), а не липсата на контрол, както е в нормалните държави и с това отклоняват вниманието и гнева на хората от виновника.

18

Анонимен

преди 7 години

Една от причините за катастрофите е алчността на държавата и липсата на каквато и да е социална политика. Ако за 1г се реши всеки, който даде стара кола за скрап и си купи нова от магазина но без ДДС или с малко такова, трошките ще намалеят, а с тях и катастрофите. Оня ден видях как на една кола й падна резервната гума на пътя- толкова й бе прогнило купето.

17

Анонимен

преди 7 години

NIAMA STRUKTURA,KOIATO DA FUNKCIONIRA V TAZI DARJAVA ! REZULTATITE SA NALICE ! JALKO ZA ZAGINALITE, SAMOZATRIVAME SE BLAGODARENIE NA NEGRAMOTNOST,NAGLOST I BEZOTGOVORNOST.

16

Аз казах

преди 7 години

Имало много катастрофи, не са ви виновни КОЛИТЕ стари а ГЛАВИТЕ прости !