14

Ivan

преди 6 години

За Андроид аз използвам този анти радарhttps://play.google/store/apps/details?id=com.appybuilder.go6otel.AntiRadar

13

Анонимен

преди 7 години

До Анонимен 15Прав сте, абсолютише. Но целта е да се поарчат едни пари за техника от наши фирми. После я хамилата я хамиларя и пишем нов закон и всичко започва отначало.

12

Анонимен

преди 7 години

От КАТ се иска да наложи спазването на ЗДвП и да убеди шофьорите, че при всяко нарушения на ЗДвП, неизбежно ще има наказание.КАТ прави точно обратното - не налага спазването на ЗДвП и от 27 години убеждава шофьорите, че няма да има наказание, ако нарушат правилата. Как го прави? Ами простичко - като налага едно наказание на всеки 100-200 хиляди нарушения. Разбира се размера на наказанието няма значение в тази ситуация и не спира нарушителите, но КАТ твърдят обратното и балъците им се връзват.

11

Анонимен

преди 7 години

Джигит - юнак, младеж, геройКамерите на КАТ щели да ловят младежите или героите. Кого ще ловят все пак?

10

Анонимен

преди 7 години

Немците като дойдат да шофират в България, са най-големите диваци по пътищата. В България те се чувстват като отвързани.

9

Анонимен

преди 7 години

По-добре ще е да закрием КАТ като структура изключително вредна за безопасността на движението и да забраним на бивши и настоящи служители на КАТ да работят в тази сфера.

8

Анонимен

преди 7 години

Любимият ми спор относно Германия и шофьорите там. Вижте, там няма *** с жълто по устата, продали нива и качили се на BMW на 10 години. Там BMW карат банкери, високоплатени мениджъри- хора от високите нива на средната класа. Карат и се кефят. Не избиват комплекси, че са нещо повече от другите. Щастливи са, усмихнати са. Не са като руснаците и нас- диваци. Всъщност, ние си караме доста добре спрямо това, което е в Русия и дори в Гърция и Италия. Просто ценностната система някак си куца тук.

7

Анонимен

преди 7 години

Каквито и камери да се купят, докато не се разтури този шуробадженакорушветчийски развъдник на непрокопсаници, струващ над два милиарда лева годишно, нищо няма да се промени.

6

Анонимен

преди 7 години

До БългаринаНе знам колко си пътувал из Германия, аз обаче съм.Не само добрите пътища са причината за по-малката катастрофи.Преди всичко културата на пътя!Там не ми се е случвало да ми отнемат предимство, да ми светкат с фарове и да напират да ме изпреварват на забранен участък, да завиват без мигач или нещо подобно.Тук никой не спазва правила, по пътищата ситуацията е по-зле от Латинска Америка, която имахме за еталон за анархия.Много *** народ с големи комплекси се разхожда по пътищата!

5

Анонимен

преди 7 години

Ами има лесно - парите от глобите да се ползват за средства за повишаване на безопасността. Българина все има претенции как в чужбина има ред, ама тук като го хванат в издънка, се почва веднага : ти знаеш ли кой съм аз и т.н. Жалко и комплексарско поведение!Докато правилата не започнат да важат за всички, няма да се промени положението в държавата.

4

Българина

преди 7 години

В германия няма ограничение на скоростта на повечето магистрали, но пък имат най малко жертви по статистика. Не скоростта убива а шофьора, пътната настилка и старите коли, с други думи бедността

3

Анонимен

преди 7 години

Започнаха корупционните поръчки на калинките на Радев!

2

Анонимен

преди 7 години

Ще си избият пaрите зa 1-2 месецa.

1

Анонимен

преди 7 години

А някой някога да е чул или видял циraнин (турчин) в уч. кола