Тия инженери да си скъсат дипломите.И малките деца които са си играли с плажна топка на плажа знаят че дори най-лекия полъх на вятъра променя парабулата на топката. Питам аз щом тази малка плажна топка до толкова и влияе вятъра как може дори да си помисли човек че тази коляма топка /дирижабъл/ може да се ползва като превозно средство. Това би могло да се случи само ако двигателите за кореция са със силата на самолетен двигател което директно обезмисля целия проект.
Според мен са го разбили с рекламна цел... "вижте колко ни е безопасен балонот!", ако беше самолет .. или въртолет ... Иначе с въртолет май може да се доставят 10т. (че и повече) без писта. Относно АН 225 и ревльовците които казват, че е направен само един ... да видят кой самолет е втори по големина xD
До AзНе знам защо говориш за Ан-255 след като никой не прави сравнение с него (освен може би глупавите журналисти с техните гръмки заглавия). Отделно Ан-255 беше направен единствено и специялно за руската сувалка и за това е само един който горкия как още лети само той си знае. Става дума за летателен апарат който може да стовари 10 тона без да има нужда от специална писта като АН-а. Това е, нищо повече.
Първо проблема сте вие медиите. Става дума за тестови полети вие ги изкарвате сякаш е чудото на века. После глупавите ви читатели понеже отказват да прочетат под заглавието започват да коментират така сякаш са компетентни по всеки въпрос нищо, че са виждали дирижабъл само на картинка в интернет.
Как дирижабъл. Дирижабъл се вика на човек дето търси жаби. За Малкия Бунарджик в Пловдив например. Това тука е балон с перка значи е перкобалон
Никакъв хибрид не е - чист дирижабъл! Скъпо изделие, мъртвородено. Очарователен е само външния му вид и прякора му - особености на британските култура и предпочитания!
Става дума за Ан-225https://fr.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-225#/media/File:Antonov_An-225.jpg
Едва ли в Англия имат стълбове с височината на Айхеловата кула, а височината от която захожда си е висока, така че това за стълба много ми е съмнително.
Определено по въпроса за кацането, трябва да се поработи малко, това забиване на нос е доста нетрадиционен начин за кацане,но за сметка на това изненадващо меко кацане на такава огромна машина и при такова забиване, което говори, че има качества. Иначе браво на англичаните ,летателната машина не може да замени сегашните начини на летене, но ще намери своето тясно място за употреба.Вижда се, че няма нужда от летища, но пък има нужда от широко пространство за кацане(големичко е ).
КЪВ САМОЛЕТ БЕ ДА.....АНМ НЕКЪДЪРНИТЕ КОПИ И ПЕЪСТ .... ВИИ *** ЗА ДИРИЖАБЪЛ НЕ СТЕ ЛИ ЧУВАЛИ ....
Историята показва, че човешки изобретения, които в миналото не са се утвърдили или са си изпели песента,НЕ се връщат към втори живот.
Най-големият самолет в света се повреди на втория си полет