Kadeto sa dobri jelezopatnite prevozi i cenata e dobra!:-):-):-)******* s pradn-ia boia ne stava, samo capa...:-):-):-):-):-)
Не се косете.Схемата е многократно проверена-в МК"Кремиковци" и другаде:-ще се намери "частен инвеститор",на който за 1$ ще бъде прехвърлена компанията.Той ще е представил оздравителен план:1Изплаща задълженията на компанията към кредитори и фирми.2.Гарантира пълна заетост на работниците.3.Инвестира огромни капитали за реанимиране на инфраструктурата.4.Ще намери стратег.клиент ползващ услугите на компанията.След 1 година ще е продал каквото може,ще обяви фалит и ще изчезне с 10-тина млн.
14, абсолютно. Аз дори се сещам за един влиятелен човечец с рафинерия, на когото ще му дойде добре БДЖ за доставката... Пътническите превози може и да не са печеливши, но товарните са съвсем друго нещо. Скоро ще видим.
Говорите за структури където времето е спряло преди около четиридесет години.Какъв инвеститор ще дойде,нали трябва да изрине многохилядна *** с все роднините им.Тази картинка не е само там
по цял свят транспорта е държавен крайно време да се направи както е във европа и скандинавските страни да се създаде една държавна компания която да управлява бдж обществения транспорт също да мине на подчинение на държавта иможе да се създаде и превоз на стоки и сериозно да започне да се работи а не като сега да се залъгваме със глупости едни от най печелившите компании във европа са държавните транспортни компании със доста добра печалба и осигоряват доста работни места
До До 9Какви червени баби, калинко? Човекът ти казва, че се смуче само от хора на държавни постове и кръговете, елипсите и каквито там искате ги наречете от фирми и хора около тях.Съд няма или удобно се накланя в "правилната" посока та и това е целта на нлана Ран-Ът."Държавата няма място в икономиката!" - обърни внимание в повечето държави чия собственост са основните железници (Жокерче: Франция, Англия, Германия).Очевидно пропагандата работи и резулта е нискочело младо поколение.
Държавата има отлично място в икономиката, жалко че не го знаете това! Заради такива "експерти" като вас пропадна икономиката на България!
Това е печеливш сектор, затова и го приватизират. Нарочно "няма" желаещи, за до го подарят на някой за 1 лев. Тази сценка сме я гледали много пъти до сега. Държавата да си управлява сектора нормално и ще има печалби, как в цял свят сектора е печеливш и само у нас - не!
Като не искат да го купят схемата е ясна ще го подарят за лев.Що не питате Ваньо, защо нищо не научихте от него.
няма държава с железници ,които да са на печалба. В Швейцария умишлено не се строят магистрали и камионите се товарят на вагони , но дори така не става -няма да сме ние дето ще открием топлата вода. В Испания при един маршрут от около 250км - само в 5-6 гари има обслужване ,в останалите имаш машина за билети или си го купуваш от кондуктора - като цяло разходите са сведени до минимум и пак са на загуба , но поне влаковете са нови и чисти .
За да искаш пари за нещо, то трябва да има някаква стойност.Не можеш да разсипеш железниците и да вземеш пари за тях едновременно.
закривайте бе, ако сталин беше на власт щеше да разстреля всички до един - крадци от шефове до стрелочници!
600 sa malko uvolnete vsichki nekadurnici v BDJ.Za 4 godini patuvane pochti vsqka sedmica kato student vlaka e doshul 4 puti navreme i s mesta.Tam rabotqt samo bavnorazviva6ti s zavurshen 3 klas max
Отдавна никой НЕ иска да идва в държавата на мафията, в която мутри и червени мафиоти управляват и крадат !!!!!!!!!!! България загива ускорено, изсмуквана всекидневно ! Групировката ГЕРЛБ е сборен отбор на бившите групировки, подсилена от комунисти, кариеристи и милиционери.
Ами сега? Никой не иска да купи "Товарни превози"