Да вземат да забранят движението на автомоболи,само велосипеди и магарета с каруци.И замириса на тор,ще пеят след време.
Предлагам за удобството на пешеходците да се забранят колите въобще. Така или иначе пешеходците и сега си щъкат по платното. Само не знам обаче като секнат приходите от автомобилни данъци, ДДС и акциз от горивото и от къде точно ще идват пари за тротоари и улици за същите тези пешеходци. Тогава дали ще им хареса на пешаците по един "пътен данък", а?
Ами то и сега движението в града става с не повече от 35 км/ч понеже в жилищните квартал, тесните улици и междублоковото пространство всичко е дупки, неравности, легнали полицаи, изпъкнали шахти и паркирани коли. Остава движението по булевардите, обаче там в момента, Николов прави огромни порази с преплитащи се бус ленти, некачествни ремонти и тотална мърсотия в града. Бургазлии ще си скубят косите за дето избраха този съученик на Станишев! Най-добрия град за живеене в България е мит и лъжа!
В цивилизованите страни хората правят бабуни и си решават проблема - какво полза от отраничения и знаци, които никой не спазва?
Ето го зашеметяващия резултат от новата транспортна схема в Бургас:- загуба на време от висене в задръстванията- значително по-мръсен въздух-сблъскване на пишеходци и велосипедисти с тези нарисувани вело алеи върху тротоарите.Хората се придвижват все едно са в мегаполис, а всъщност Бургас е малък град.Не е истина какво успяха да сътворят "капацитетите" от общината
Все пак най-много каруци има в София!!!Трябва да се грижим за хайвачетата, затова ограничение в Шопско до 10 км в час, пък няма да им пречи и като препият с "кафе"!!!
Ако ограничите скоростта до 5 км/ч, вече няма да има нужда и от автомобили, та тотално ще предотвратите всякакви възможни катастрофи!
Ограничават скоростта в Бургас до 35 км/ч