Преди няколко години в 4 провинции въведоха ограничение(тогава наречено "пробно") и се видя драстично намаляване на катастрофите и жертвите. Незнам защо пак се опитват да разберат колко страни има триъгълника?!
14 - До 12 - какво бих правил без гении като тебе да ми оценяват постовете.Написаното са факти. Опитай се да проумееш, че знам какво е магистрала и че имам навъртяни километри по немските аутобани (обикновено със 160-180) повече отколкото имам въобще в БГ.Ограничението по аутобан ринга около Кьолн е факт, не е трудно да го провериш и без да ходиш дотам в днешно време (видимо нямаш грамотността да го направиш).
11- Край - много по-овчедушно изказване от твоето не може да се измисли.Хората искат по-бързи коли за да могат да ги карат и в нарушение на забраната.Всеки си прави сметката какви рискове поема и какви последици е готов да понесе,нарича се лична свобода.
Преди има-няма 25 години като ограничиха на 100 по аутобан ринга около Кьолнвсички бяха против - но катастрофите намаляха драматично та остана.Не че някой кара със 100 там, ако караш със 100 в средната лента и от двете странище те разминават, но над 130-140 (масовата скорост по аутобаните в Германия) никой не кара.
Лицемерието - можеш да си купиш кола която вдига двеста но нямаш право да караш с толкова. Всички би се решило с задължение на производителя да ограничи електронно скоростта на 140 примерно. И вече никой няма да нарушава максималната скорост. ЕС дреме- директива. Тогава обаче кой и за какво ще купи скъпа кола.
на БАЦЕТО е 140 да довадат тук да тесват и да палят Поршетата 12 лева е паленето бензина е ДВА КИНТА нищо че барела е 20 ДОЛАРА
Газ до ламарината давали в този участък, но някой друг път!Точно там от 15 г. до сега винаги някой участък е в ремонт и има ограничение до 60 км/ч на някой места. В останалата част скоростта е ограничена до 120 км/ч. Има много полицаи, имат си стоянки и дебнат. Мога да ти ги кажа всичките. Крият се отстрани на аутобана на някое по-високо местенце, слагат камерата и гледат с бинокъл преминаващите. Ай си вдигнал малко повече и са след теб и те отбиват за глоба и проверка. Друг път не лъжи!
Като за германци 120 е малко, но 160 по щеше да им пасне. Така или иначе това е скоростта с която може да се движи безпроблемно(без да се напъва) съвременен автомобил с мощност 100к.с.
1950 Автомобили без ASR,ESP,ABS мощност средно 40 коня.2016 всички възможни екстри за сигурност средна мощност 200 коня.1950 няма ограничение на скоростта,2016 ограничение 120 не е нормално.
Всички тия *** дето сега влизат в Германия, след няколко години ще имат достатъчно пари от помощите и ще започнат да карат коли. Ако не наложат ограничения на скоростта ще стане мазало! Всеки който е ходил в арабските страни знае как карат там. (правила за тях няма, всеки си кара както си иска)
Германия експериментира: Без "газ до дупка"