7

До 6

преди 8 години

Напротив. КАТ е огромният проблем. Не само че не работи, ами вреди на безопасността на движението. Пишеш курсове по 6 месеца - ами направи ги по 60 години курсовете и пак ще е същото. Докато не започнат сами да шофират, няма да се научат. Останалото - то не се възпитава в семейството, а се налага с сила от държавата. Така е било винаги и навсякъде и е утопия да се смята, че поведението на човека може да се формира с добър пример.

6

Анонимен

преди 8 години

КАТ е най-малкият проблем. Че не са адекватни е ясно. Със спиране и проверки само не става. Курсовете по 6 месеца, безмилостно към тези които не знаят и не им е дадено. Никакви продажби на книжки. Възпитанието в семейството. Работа в училище и средата както и университета. Състоянието на държавата, това което налагат с поведението си управниците. Самодисциплина и толерантност във всичко. Но като няма никаква справедливост в нищо ..всичко рухва и всеки сам оцелява.А корупцията?

5

Истината

преди 8 години

Наистина жертвите са малко, въпреки неработещият КАТ. Все пак ако КАТ се закрие, понеже е не само неработещ, а и вреден, жертвите ще са още по-малко. А ако се създаде нов, но работещ контролен държавен орган с нови служители, а не сегашните от КАТ, тогава на никой и през ум няма да му минава да върши нарушения и жертвите ще намалеят драстично.

4

Честно

преди 8 години

казано, малко са жертвите. Може би някой ден ще бъде достигнат критичен брой жертви, след което на населението ще почне да му идва акъл и ще последва спад.

3

Анонимен

преди 8 години

Нещо прожекторчета да светнем, чистачки да пуснем, клаксони денонощно да свирят, за да намалим още бройката и да измираме не по 4, а по 3-*** ден.

2

Анонимен

преди 8 години

Добре че караме на фарове, да понамалеят загиналите в катастрофи.

1

Анонимен

преди 8 години

Хората загиват, а КАТ все така спи