5

Анонимен

преди 8 години

На времето на острова във Варна имаше режище за кораби ама бизнеса нещо не просъществува. Имаше слух че не било изгодно. Интересно как ще е по изгодно да се извади кораб от дъното и да се нареже. Кораб се вади само ако представлява навигационна опасност. Тези кораби потънали по време на войната са с историческа стойност и при подходяща организация могат да станат добър бизнес като атракция

4

Анонимен

преди 8 години

Водолазен клуб "Асан, Айше и Асен - дъ крейзи феро дайвинг" набира членове за железни приключения.

3

БХК

преди 8 години

Добре че по-тъмничките ни братя нямат хриле. Отдавна да са ги извадили :-)

2

Веско

преди 8 години

Аз пък мисля, че първата българска подводница, която откриха преди няколко години трябва да бъде извадена и ще бъде по-голяма атракция на брега. Даже ако трябва да се събират пари с дарения. Проблема е, че като гледам състоянието на "Дръзки", по-добре да си стои на дъното :(

1

Анонимен

преди 8 години

До там ли изпаднахме, военни кораби от преди 100 години за ктаро желязо да предаваме.Ако е истина това, направо отвратително. Едва ли има по-деградирала държава от България!