21

Анонимен

преди 9 години

Направиха магистрали ,цял предишен мандат на Борисов само това слушахме , че и на края сдаде властта с оправданието че не иска да цапа с кръв построените от него пътища и накрая какво излезе -яйцето е запъртък -нищо не се получава от него.

20

hahaha

преди 9 години

aide pak praneto na pari zapochna ,pri todor jivkov sam chuval che edna magistrala darjala 40 god pri vas niama i 5 godini .moshenici .

19

Анонимен

преди 9 години

Сори, изтървал съм три нули, но само Граб работят с милярди, та са "безпогрешни"!

18

Анонимен

преди 9 години

Къде ги намери и как изчисли, че й трябват 100 000 лв.? Или Баце ги е пресметнал и е подсказал на Талпето, Той нали е корифей на мисълта? То се видя, че кражбата саниране върви тегаво, ами да се върнем на изпитани методи на крадене! Грабаджийските фирми чакат!

17

хаха

преди 9 години

друго си беше по времето на ореха , тогава нито асфалт имаше нито се ядеше , имаше всекидневни протести над 300 дни , имаше спрени пари от европрограмите и вдигнаха пенсиите средно с около 2 лева и социалните и майчински на ромите с по 50 лева . Липсва ви това време , нали ... ако не друго поне бе весело как Волен безстрашнии се криеше под маси насред София и почиваше на Варадеро , а сега само до Москва стига

16

Чобанов

преди 9 години

Въпреки изхвърлянията на Борисов все пак се върши някаква работа поне за пътишата. Поння че по време на тройната коалиция, тунелите на хемус бяха нон стоп в ремонт. А колкото до ограничението , то не беше необходимо, всеки нормално мислещ човек не кара бързо там, а тези които не мислят нормално ограничения не ги спират.

15

az

преди 9 години

Честит 1 април - ще го оправят, така както нас вече 6 години. Сега кой ли е виновен.

14

БРАВО

преди 9 години

Колкото и да плюете по Борисов , няма как да заблудите нормалните хора , защото всеки пътуващ София - Бургас , знае че пътуването беше кошмар лятото имаше километрични тапи при петолъчката и се стигаше за над 5 часа .... Сега след като се ремонтират и старите участъци около Пазарджик , ще се стига за около 2.40 мин и то като се спазват ограниченията на скоростта .Вижда се огромната разлика ... отиване и връщане за под 6 часа при спазване на правилата за движение.

13

Анонимен

преди 9 години

А Боко Рапона няма ли да реже лентата за ремонт

12

140

преди 9 години

А това 140 откъде го измисли Слънцето не знам. В повечето държави, където съм бил е 110-120-130, а пътищата им са къде по-добри. Да не говорим, че разхода на гориво е по-висок. Но да, българите сме богат народ.

11

Запознат

преди 9 години

Да оправят пътя за Гърция и без това не смея да пътувам по така наречените "магистрали". Искам да заведа децата ми да видят Родопите, но живота ми е по-скъп. То не е път а влакче на ужасите. Отговорни, както винаги няма!

10

Дядо Петър

преди 9 години

Цялото "управление" на ГРОБ се свежда до запушване на дупки.А основната им задача е да ИЗХАРЧАТ КОЛКОТО СЕ МОЖЕ ПОВЕЧЕ (ЧУЖДИ) ПАРИ.Както е каза още Крал Мас: Пари - приятелчета - комисионни - партийната каса - купуване на избори - пак пари.

9

Momo

преди 9 години

Преди 7-8 години видях табела предупреждаваща за неравности на пътя следващите 10км между Елена и Сливен.Така като гледам тенденцията се запазва и употребата на този метод за превенция и поддръжка се разширява. Жалко!

8

Анонимен

преди 9 години

А главния ленторез щеше да я прави за 140км/ч. Герберско= на калпаво и крадливо.

7

Анонимен

преди 9 години

Няма ме пари за построените пътища и магистрали ама строим нови! Браво

6

kzl

преди 9 години

Ако ще ремонтирате тези участъци със студена смес, по-добре направо изяжте и изпийте парите.Няма смисъл да се занимавате с глупости, от които явно и хабер си нямате!!!

5

sis

преди 9 години

По принцип временните неща са най-постоянни на тая територия. Например на Хемус от години стоят ограничения на скоростта 70 км и знаци за неравности по пътя и никой нищо не прави. Хвалбите само са им много.

4

Анонимен

преди 9 години

Чудно, по хемус от години има опасен участък с ограничение 90 и още не са го оправили, сега си измислиха нпви такива и се правят, че решават нещо. Чудно ми е КАТ кога ще напишат едни предписания на АПИ да си свърши работата по обезопасяване/ремонтиране на всички опасни участъци, а ако не го изпълнят да има глоби.

3

Анонимен

преди 9 години

Магистралата Тракия между Пазарджик и Пловдив е по-зле от картофена нива след въздушни удари. Само камикадзе ще кара там с над 100 (дори 80). Поне 60-70% от цялата пишман магистрала нямаше да мине за магистрала никъде другаде по света. Дори тн. "новият участък" е на вълнички и колата се тресе все едно си в турбуленция. Т.е конструкцията е нискокачествена гола вода и догодина вече няма да става за нищо.

2

zeus

преди 9 години

100 милиона ги имате ако всички пари от винетки отиват в АПИ, в момента половината потъват в бюджета. АМ "Струма" се била напукала едва след 20 месеца, а "Тракия" след 40 години, това е разликата между тиквеното строителство и това на Тато ;)