Уфффффффф, виждам "Депутатите върнаха..." и така се зарадвах, мислех, че върнаха служебните коли и ще се возят със собствените си возила... Да, ама... не!!!!!!
за катострофите причините са 2-----45% са идиототе дето се мислят за безсмъртни и 55% са лошите пътища , просто у нас пътищата и знаците са направени да създават предпоставки за ПТП-та
за вносителите на закона не знам..но вносителите на камерите и устройствата празнуват здраво...
До Анонимен - камерите ги забраниха не политиците, а едно тълкувателно решение на Върховния административен съд - нямало подробни правила за използване на тези технически средства, трябвало да има пътни знаци които да предупреждават водачите. В това решение не е отречена доказателствената стойност на данните от системите за видеоконтрол. Някои съдебни състави отменят и НП, издадени по този ред, макар решението да е само за ЕФ.
Ха ха видяха ,че парите в хазната намаляха и върнаха камерите , иначе кой ще храни хрантутниците безработни дето хранели с данъци държавата.
Докато има толкова много *** по пътищата трябва да има жестоки глоби, от които да няма отърване. Който кара разумно и по правилата няма от какво да се опасява. И не мога да разбера този типично български рев за фаровете. Нима не сте съгласни, че така ви забелязват от далече и това пак е в полза на вашата сигурност.
До ...29 и 30Или да е както казва 34, което е и правилното според мен или да не важи за професионалните шофьори изобщо.Ако таткото е професионален шофьор/тираджия например/с какво е по-лош от любителя таксиджия?Изобщо на никой не му пука за децата, важното е взятките да вървят, това им е логиката за всеки един закон, Европата им го каза за пореден път.Ама кво от тва, *** си знае неговата!
53 абе то не е много ясно кога ще натовариш повече системата, като останеш жив да те лекуват, или само да те закопат. Инае при удар над 80 км/ч, разликата е че тоя с колана изглежда цял и почти като жив. Инерцията и физиката не прощават.
До МорскияВеднага ти отговарям!Това е така, защото живота си е твой, но за лечението ти , а и на всеки сме солидарно отговорни, т.е. от на всички нас осигуровките - здравните, които влизат в бюджета за здравеопазване.Така, че като си безотговорен за себе си натоварваш бюджета на здравното министерство, респективно на всички нас и държавата като цяло.
След редица тестове и проби от '61ва до '84та, дори травматолози и ортопеди, анализирали стотици катастрофи и пострадалите от тях, се стига до заключението, че колана намалява вероятността от сериозни травми и смърт между 30 до 50 процента. Държавите го правят законодателство и те така до ден днешен. Въпроса ти е интересен. Има история в нета, порови
Така или иначе съвестният шофьор си е съвестен. Дали на тея хлапетии дето мама и тате им плащат глобите мислят за камерите и къде са те.... те пак карат бързо и то на места където е най опасно сред хората. Не научените шофьори на 18-24 годишна възраст с много мощни коли са причина за 80 % от катастрофите ... другите 20 са лошите пътища. Не трябва да имат право младите шофьори да карат сами първите няколко години и мощни коли и да видите как ще се научат
на тия торби удобните статистики ги знам!къде е тя за ефекта от ламбите?сигурно лошо им става,като четат за шефа на митницата в Свиленград какви кинти е дялкалозверяха от глад
Аз искам да задам малко по-страничен въпрос на който като го задам никой не може да ми отговори : Защо трябва слагането на колан да е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО?!? Нима с неслагането на колан застрашавам някой освен само себе си ? Не казвам че не помага колана , ама като не го сложа и се трясна , последствията са за моя сметка ? От къде на къде някой ще ми казва аз какво да правя със своето здраве и имущество след като не преча на околните с това ?!Моля някой да ми даде отговор ако може.
Трябва да си голям ***, за да приемеш такива поправки в законите, каквито сега ги налага ГЕРБ и управляващата многоглава ламя, подкрепена и от ДПС. Преди мен са написали защо е малоумно и няма смисъл да ги повтарям.Нещо друго. Открай време е очевАдно, че хората, които изпълняват даден закон не трябва да го пишат или да участват в писането му. В случая КАТ и МВР трябва да изпълняват закона за движение по пътищата, но вместо това те хем го пишат, хем не го изпълняват.
Не можах да разбера дали някой направи статистика дали се увеличиха ПТП-тата, докато изнудвачите ги нямаше по пътищата?!?----------------Ами точно, когато нямаше мобилни камери имаше изнудвачи - спира те с радара и почва ...А сега стои там на пост, тя камерата си снима. Като му свърши поста - прибира камерата и си заминава.Който кара с превишена скорост - получава ел. фиш!!!По-справедливо от това няма как да бъде. Аз не знам що за човек не иска това??? Само пустиняците с БМВ 90г не искат
Някой го беше написал по-долу... Тези столчета за монтиране обратно на посоката на дв. (нашето поне) са за до 13кг. след това детето вече не се събира вътре. Има доста деца, които са над тези килограми още на 12м. Пак не са го доизмислили ***.
На мен винаги ми е било интересно, какъв е проблема да се използва техниката, която е годна и си работи и никой няма възражения срещу това. Какви доводи имат политиците за да забранят мобилните камери.Все едно да забраним на одитори да одитират КТБ. Но защо? Защо да се забрани и защо точно КТБ. Гледам и нов закон има - "Цецо е невинен"Яко мен много ме кефи България и тук ще живея
Депутатите върнаха мобилните камери на пътя