Добре де, тези бариери се пускат Х време преди влака да мине. Това време се определя от нещо, не е от Господ. Следователно може да се настрои. Кой, питам аз, кой инженер го сложи да е толкова много минути преди влака? Имам допир до БДЖ, и казвам за тези които нямат, за да знаят - всички началници и шефове (най вече в София, но и по другите гари депа и т.н.) нищо не разбират, ама грам. Това са връзкари гадни мазни, които въобще ни нямат представа какво правят техните подчинени!!! Комунисти мръсни
Дори и бариерите да се спускат 10 мин. преди влака, това не е основание да не се съобразиш с тях. Всеки реагира, сякаш бизнесът му за милиони долари ще се срине всеки момент и трябва да бърза като за последно. Нормалният човек няма основание да не спазва правилата. В противен случай никой не му е виновен, че тези над него също не ги спазват. Просто мащабът е различен.
Нема се научи тоя *** народ и това си е. Всички са все тарикати и си мислят че ще надхитрят влака, е хайде сега честито, кой кого надхитри. Простите *** българи си мислят че закони няма, правила за движение няма, и всички са безсмъртни... е уви не са. А за машиниста .. да ви кажа те са си свикнали, всеки машинист почти си има по няколко такива бройки. Когато си тарикат ... умираш. Дано някой ден вземат та се научат тея ***.
10, наистина е така, тук в швеция бариерите се пускат точно преди да премине влака и ги има абсолютно навсякъде. Не съм видял прелез само със светлинна сигнализация. Иначе в бг шофьорите се дразнят от всичко и това не е оправдание за да правят нарушение. Прави ми впечатление, че като карам от сф до морето аз съм еднинственият, който спазва всички ограничения на скоростта.
Вярно е това, че бариерите се пускат много преди да дойде влака и това дразни шофьорите. В белите страни бариерата се спуска най-много 30 сек преди влака да мине.
Пак тъпо заглавие. Оставаш с впечатление, че влакът самоволно е изскочил от релсите по къра, за да блъсне една невинно стояща на едно място кола!Глупостта е безгранична! Както щете разбирайте това!
Айде пак. Абе какво трябва да стане, да се научат разни шофьори, че влакът ИМА ПРЕДИМСТВО и затова ИМА ПРЕЛЕЗИ СЪС СВЕТЛИННА СИГНАЛИЗАЦИЯ? Влакът има огромен спирачен път, изобщо не кове на място. Даже и някой да е успял да надхитри влака, все има първи пък, когато не може. И аз като чакам на прелез, сума ти хитреци минават при бариери, но ето, все някога си намират каквото търсят, колкото и банално да звучи. Жалко за машиниста, но никак не ми е жал за загиналия на колата, каквото търсел-намерил
В Сливенска област бариерата се пуска 10-15мин преди да мине влака. Трябва да се направи минута-две. Иначе всеки ще минава на пусната бариера, вкл. и хората в някоя цивилизована държава.
Еми... за съжаление акъл с фуния не се налива... Тези бариери са за това там, не за украса и състезание.
Товарен влак блъсна кола на прелез край Карлово