33

До 40

преди 5 години

Метрото върши перфектна работа. Сега като пуснат третият лъч ще покрива по-голямата част от градът. Ползвам и двете линии ежедневно, дори сега съм в метрото.

32

Анонимен

преди 5 години

В София няма алтернатива на автомобилите. Градския транспорт е много зле и непрекъснато се влошава. Метрото върши работа за малко от пътуванията.

31

Hex

преди 5 години

Хахахха пак такси. А защо примерно не направят малко велоалеи, а? Не да забраняват и ограничават даден вид транспорт, а да стимулурат други. В София не става нито да ходиш пеш по тези разбити тротоари. Няма велоалеи за колело, пък за градски транспорт да не говорим, хем скъпо, хем неудобно, хем пълно с гратисчии, дето развалят настроението на редовните.

30

Анонимен

преди 5 години

То си имаше и статия наскоро - 14000 автомобила са за скрап директно.Други със сигурност почти не се карат - купил го за статуса и толкова, седи си на паркинга. После нямало паркоместа.

29

Анонимен

преди 5 години

Целта е да се разкаже играта на личния състав за да може едни наши хора да прибират едни лесни пари, само, като нарисуват едни бели линии.

28

До 29

преди 5 години

Ами ще си мръдне *** и ще отиде с градския транспорт с колело или пеша :)

27

До 24

преди 5 години

По официални данни у нас средно има 443 автомобила на 1000 души, в ЕС средното е 505, а в Германия 555. А защо в центъра на Виена например е доста спокойно? (Говоря за вътрешният ринг)? Как там имат огромна пешеходна зона и масово се използва градски транспорт? Тук всеки мрънка, че колата му била необходима.. глупости. Просто сте свикнали така. В офиса ни всеки може да си вземе чисто нов (до 5г.) автомобил (или имат такъв), но поне 70% от хората идват с градски,пеша или велосипед

26

Анонимен

преди 5 години

Точно така, не отиваш на работа с кола, за 15-20 минути, а вместо това взимаш такси, закарваш си двете деца до детските заведения, после за час и половина отиваш до работата си с обществен транспорт. Вечерта обратно по същия начин, само дето закъсняваш за децата. Аман от .....

25

Наблюдател

преди 5 години

Тези са *** .... вместо да строят паркинги искаъ още пари .... и к'во ... колата е необходимост и хората пак ще пътуват до центъра, но ще си плащат и тия *** го знаят и затова ще рекетират ..... Щото това си е рекет ..

24

Анонимен

преди 5 години

Целта е да се оскубят хората и да се осовбоди място за скъпите коли на мафията. Е, мафията си има държава в България, има си и кмет на София.

23

Анонимен

преди 5 години

Не отиваш на работа с кола. Това е.

22

Анонимен

преди 5 години

Никъде по света в град с толкова малка плътност на населението няма такива обширни платени зони, както е в София. Може да направят част от една две улици платена зона, което в София би изглеждало като например бул. Стамболийски между Възраждане и бул Витоша да е платена зона, но толкоз.

21

Анонимен

преди 5 години

По закон кмета е длъжен да въведе ред в паркирането на цялата територия на общината, което Фандъкова не прави и нарушава закона. Вместо това тя въвежда платени зони, които създават по-голямо безредие в съседните неплатени зони и баламите крякат - искам платена зона, за да имало ред. Как човек да отиде на работа в платена зона с кола, когато му се налага или ако му се налага да го прави всеки ден? Паркинги няма, а където ги има са доста скъпи.

20

Анонимен

преди 5 години

Това го няма никъде по света.В Белград съм виждал зона "30 минути". Бил съм в италиански градове - в определени часове в определени зони е забранено дори преминаването на други коли освен на живущите. Паркирането в центъра на Флоренция например е невъзможно. В Прага целият град е платена зона. Има и по-зле, но компенсират с точен, редовен и масов градски транспорт.

19

анонимен

преди 5 години

Туй шопът, масово е лгтб, шот обичат общинариъе да му го завират редовно и то без вазелин и само си скимтите у панелките, чакайки наведени следващия немит и рунтав да ви налази.

18

Анонимен

преди 5 години

Съгласен, но при едно условие - или да разкарат цялата тази администрация от центъра (пък и направо от града), или да я електронизират.

17

Анонимен

преди 5 години

Това го няма никъде по света. София е град с малка плътност на населението, а по света в такива градове нямат проблеми с паркирането и няма платени зони. Кмет и общинари разрешават презастрояването в някои части на София, вкл. и върху съществуващи паркинги, после защо имало проблем с паркирането. Личните коли на хората в София са около 200 на 1000 жители, при средно за ЕС над 500 коли на 1000 жители. Забраните винаги са ясен признак за некадърност, а платените зони са вид забрани.

16

Waffen SS

преди 5 години

От години копнея,горната част на ж.к.Яворов /бивш Ленин/ да бъде въведена ,някаква колкото се може по-рестриктивна зона.Говоря за комплекса ,а не за присъединените улица като "Хемус","Борис Христов","Симеонов век " и д.р..Лазят,лазят всякакви,паркират по тротоари,в предблокови алейки и .т.н.Съсипаха хубавия комплекс.При това само и само да отидат при "Илко",за да изпият една пира под кестените или я изядат една "тройка"

15

Анонимен

преди 5 години

То тоалетни няма в Софка, те паркинги искат, хаха, град на думи, село по същност

14

Петров

преди 5 години

Учителката по руски Фандъкова откакто БокУ я нареди за кмет по негови акъли се чуди как да лъже хората за пари. София е направо непроходима.