Германците вземат не политическо, а икономическо решение. По отношение на възможностите и дума не може да става за сравнение.Турското автомобилостроене за м.г. е произвело 1.6млн автомобили за $32млрд. Имат заводи на Тойота, Хюндай, Форд, Хонда, Рено, Фиат. И за разлика от София, освен другото Измир има и море. А как се изнасят колите? Точно така, с кораби кар кериъри, дето носят по над 6000 коли.Tози завод ще бълва по 1000 коли на ден. А ние как ще осигурим логистиката, по БДЖ? Forget about.
Защо ни занимавате с тези глупости - Фолксваген, Молксваген!? Всички знаем, че това е германска, фашистка марка на Хитлер! Вие сте антисемити, расисти, краайнодесни националисти и хитлеристи! Вместо да ни дадете най-последните новини от жестоко малтретираните и пребивани израелки по морето (вече повече от час не сте писали нищо по темата), вие с Фолксваген ни занимавате!
Цялата кандидатура на Бг беше пълна бутафория за местна употреба.ГРОБ никога не са смятали че имат и грам шанс да спечелят но с помощта на медиите *** пак беше баламосан предизборно.
...вицът за ел колита, в България пазар за такива няма, нито климатични условия, нито по пробег километри са изгодни. А фау ве правят не само леки коли, а и камиони, етс. Изобщо технологията ел автомобил, на която аз с две ръце подкрепям, е все още изключително недоразвита и икономически просто едно самоубийство. И все пак подкрепям държавата да поощри частни фирми да създадат и пуснат в производство изцяло български ел мобил - както вече писаха части за него са достъпни навсякъде.
БокУ като се издъни винаги си намира виновен за да оправдае собствената си импотентност.ХО-ХОА телетата вервАт ли вервАт.
Няма по-лоша инвестиция от инвестиция в Тиквостан. Тиквостан има всичките недостатъци на ориенталските държави и нито едно предимство на европейските държави. Затова няма как да се прави бизнес тук.
даваме 2млрд за самолети.... един Елън направи от нищото компютър на колела и го продава, не виждам защо след като имаме малко опит в екектокарите, акумулатори, да не взема и ние сами да си направим едно шаси, двигателите както се вижда се разменят между производители, просто се купува технологията... И турците нека си карат бензинките които замърсяват с ЦО2 и дизелите, ние ще минем директно на електрички :)
По добре!Такъв завод е голям консуматор на ток!Тиквите щяха да го вдигнат още ако завода е тука!
Хасане не се тревожи за работниците. Такива ще се намерят достатъчно Дано Швабите обаче не се подават на натиска и решат логично.
Едно кирливо Шишеджам събират работници от селата с 20 автобуса всеки ден в радиус от 50 км, а в такъв завод кой ще работи в 7 млн държава с 40% пенсионери? 7 млн са един средно голям в Турция. Никакъв проблем с работници. А за инфраструктурата да не говорим. Че те в България толкова продукция не могат да я транспортират с тая смешна инраструктура. То няма един нормален път. Как да стане?
Турския работник е по-дисциплиниран, работи повече и там всеки си знае мястото.Тук 20 годипни, без никакви умения имат претенции да получават повече от лекар ии инженер.
По - добре, че завод с такива огромни мащаби няма да а е при нас. Нямаме толкова хора които които да работят, а и заплатите щяха да са български ;) (500 - 800 лв)!!!
ГЕРБ затвърждава тезата че са банда некадърници. Кой нормален ще инвестира в страна с най голяма корупция и бюрокрация ? Има и други причини, кражби, застаряващо и вече необразовано население. Основна вина за всичко това носи ГЕРБ. Бавно и мъчително ГЕРБ ни убива.
С няколкостотин млн. евро Турция дърпа пред България за VW