82

Водач на МПС

преди 5 години

Никой няма право да ни дава тон в живота. Щом си плащаме данъците и колите са ни технически изправни ще си джиткаме където искаме и когато искаме.

81

До онзи с колелото

преди 5 години

60 км на ден ми е отиването до офиса и обратно, без да излизам извън околовръстното. Я обясни как да стигам с колело? Или да си сменя работата, защото има колкото искаш свободни работни места? Или да си продам апартамента и купя нов?

80

СЕЛЯНИНЪТ С КОЛЕЛОТО

преди 5 години

Аз пък си ходя на работа с колелото - зиме, лете, въртя си падалите.Дори си купих скъп дъждобран да не ме вали дъжд.И нямам наднормено тегло и всички колежки ми се лепят.

79

Анонимен

преди 5 години

Това показва нагледно колко ефективен и удобен е градския транспорт в София. Смяната на 2-3 транспортни средства означава 1-1:30 часа придвижване до работа и още толкова обратно.

78

Анонимен

преди 5 години

Споко бе, сега Фънда ще ви построи завод за изгаряне на ***, точно на 1.5 км от Центъра на София. В Индустриалната зона зад Централна гара.Тогава вече въздухът в София ще стане кристално чист.

77

Анонимен

преди 5 години

Абе селяни, придошли в София, нали с Борисов и Фандъкова затворихте основния замърсител Кремиковци. Той не работи вече 10 години.Защо въздухът от година на година става все по-мръсен. Замисляте ли се.

76

Анонимен

преди 5 години

Оправдано е да ходи на работа с кола, човек който няма друг избор.Но не поощрявам тези, които имат и метро и пак ходят с колите си на работа.При това сами.

75

Зак

преди 5 години

Я сега ще возя някой друг. Ми да си купят кола. Какво съм им виновен аз, че нямат?

74

Неразбирко

преди 5 години

Задръстванията в София са пряко следствие от все по-лошата организация на движението и паркирането налагани от некадърни и корумпирани управляващи в София. В нормалните градове в ЕС, пропускателната способност на улици и булеварди подобни на софийските е в пъти по-голяма и задръстванията са много по-малко, а там колите са доста повече и изминават по-големи разстояния.

73

до 84

преди 5 години

Май и Вие не разбрахте, че тези които не слизат от колите си в София са главно провинциалстите. Най-вече защото ако тръгнат с градския транспорт ще се изгубят.Те знаят само пътя от жилището си, което обикновено е в Манастирски ливади или Кръстова вада до работата.Именно те правят чудовищните задръствания. А и карат основно стари коли, които тровят въздуха.

72

Неразбирко

преди 5 години

Най-вероятно автомобилите движещи се едновременно в София в пиковите часове са по-малко от 100 хиляди, а средно през деня са около 50 хиляди в работни дни и 30 хиляди в неработните дни. От тях около половината са лични автомобили, а останалите са служебни автомобили или на градския транспорт. Уловката за броя им идва от задръстванията, заради които автомобилите изглеждат много, а реално не са много. Задръстванията са пряко следствие от все по-лошата организация на движението и паркирането налага

71

до 80

преди 5 години

Ами ти върви да караш кола в Ню Йорк или в Лондон да видиш какво е.В Ню Йорка таксата за минаване през мост е 7 $. А в градът има над 80 моста.В час пик задръстванията по Авенютата са ужас. Пътувал съм с такси от северната част на Куинс до летище Кенеди, което е в южната част на същия квартал за около 2.10 ч - километрите са 9.

70

Анонимен

преди 5 години

До 74И вие всички сте по- голямата работа даже от американците!В София сте със синя кръв всички. Аристокрацияа!

69

Анонимен

преди 5 години

Имам колеги, главно дошли от провинцията, на които пътят до работата им е две спирки с градския транспорт, но идват с колите. За престиж. Според тях.Аз си ползвам ГТ, с който стигам до работата за около 30 минути. С две прекачвания при това. Мога да кажа, че последните 2 години е доста редовен. Отклоненията от разписанието са до минута.

68

Обективно мнение

преди 5 години

Аргументите, че от градския транспорт се заразяват хора и че "мга да плащам и си карам" са потресаващо смешни и издават неграмотност и провинциална комплексарщина...Човек с порядъчна имунна система няма как да се зарази от градския транспорт (заразите са навсякъде, не само там и всеки ден сме изложени на тях) а замърсеният въздух, който ние и децата ни дишаме ежеминутно влошава здравето безмилостно...*** народ, слаба държава... нищо чудно, че сме на изчезване.

67

Анонимен

преди 5 години

Защото ми е изгодно !

66

Анонимен

преди 5 години

До 1212Бре! Бре! Върви ползвай градски транспорт или метро в Лондон или Ню Йорк в час пик, да видиш какво е!За да стигнат навреме на работа, хората тръгват с 2 часа по- рано. Ти ще тръгнеш ли за работа в 6 часа, за да избегнеш задръстването и да си в 8 часа в офиса?Ако искаш да си на 10 мин пеша от офиса, връщай се в Прованса или си смени квартирата!

65

Фалшива новина

преди 5 години

Фалшива новна с цел да се настрои по-малко умната част от обществото против колите и като гледам успяват. Колите в София са малко, много по-малко в сравнение с подобни градове в ЕС, но с няколко елементарни манипулации, Фандъкова и бандата й, "доказват", че колите в София са най-много в света и онези 80% безрезервно й вярват. Истината е, че в София личните коли са между 200 и 400 хиляди, като около половината се използват не всеки ден,а рядко. При това средния пробег на колите в София е по-малък

64

Анонимен

преди 5 години

Ами той и Борисов ходи сам с жипката на работа. Виждал съм го по пътя от Банкя.

63

Анонимен

преди 5 години

Пълни глупости. Ако 400хил се качат на колите ще са денонощни задръствания. В София има на 20 възлови кръстовища през които щеш-не щеш минаваш. При равномерно разпределение това е 20хиляди на кръстовище,бори капацитет 4000 коли на час това са сутрин и вечер по 5 часови тапи, ако някъде е по-малко, то другаде е повече.