До Анонимен41 А в САЩ какво да кажат като могат да вземат книжки без да ходят на курсове? И знаеш ли че там шофьора спира на 10 м пред теб от страх дори да те доближи? И това на паркинг. И знаеш ли колко ще му стане застраховката ако причини катастрофа? Защо у нас само се говори, а не се приложи на практика тази мярка? Не са виновни курсовете, а това, че след тях всички забравят какво са ги учили и стават велики състезатели, без грам чувство за отговорност. Защото все другите са виновни.
Поредната статия целяща на ни втълпи, че не сме читави. В интерес на истината българските шофьори стават все по-съобразителни и толерантни. Не, че няма джигити. Имам наблюдения основно над шофьорите от съседни държави. Според мен те карат доста по-рисковано.
БГ шофьор не е никакъв джигит, а си е един *** ШАФЬОРИН, избиващ комплекси и избиващ наред,без да има нещо в черепа,да помисли,че по шосетата са и децата му,и роднините му.важното е чалгата да е до дупка и : бясно карай на зелено !
Едните са егоцентрици, избиват комплекси и карат все едно пътя е само техен. Другите са дървени философи, които си имат теория защо не си слагат колани и не си връзват децата. Резултата е ужас!
Е, нашенецът... знаеме си.Обучението е много слабо у нас. В града ги учат да правят задръствания, на извънградско карат като ненормални.
Българският шофьор е такъв в България, в чужбина е примерен... защото там глобата се събра, а полицията трудно прибира рушвет. Я колко народ кара без книжка и с по ХХХ актове и нищо.... проблема е в системата и безнаказаността...А относно намалението в Перник.. ми те всички карат в София :))))
Ами дайте контрола на движение на частна фирма да видите как за нула време всички ще станат образцови шофьори
Високата скорост заедно с не спазване на дистанция. Това се прави постоянно.Не може да ми караш на метър отзад със 140 или да ми пресвяткаш с ляв мигач да се дръпна. Пиша на тия със "скъпите" коли, комплексари, ще ви свалям от S класите и М-ките и ще ви ШАМАРЯ, колата не ви пази!
Над 50 процента от автопарка са ковчези които не могат да минат преглед в никоя друга държава от ЕС а над 30 процента са с купени или без книжки. Като добарим и 20 процента пияни и дрогирани е ясно че КАТ не се справя изобщо.
До Анонимен 32От къде ще ги внесеш тези некорумпирани полицаи? Българина като седне на маса започва да се хвали как не е спазил правилата, как е платил и прередил всички, как е взел нещо аванта......
До къде са ЕС. пътищатаНа българина 6 лентов път да му дадеш, ще го задръсти. Егоцентризма и комплексите яко го друсат. И кат се види на 15-20 годишни ауди или БМВ с неработещи половината уреди и системи. Мааани, маааани!
Тъпата полиция и *** инструктори са виновни....те ги пускат по пътищата...повече лобут трябва...
Когато нацията ти е от ***, не можеш да очакваш да се държат като хора на пътя. Комплексите избиват в бързо каране, присветкване и разчистване на пътя, засичания и бой по светофари, предреждане в задръстване и влизане в забранени улици и т.н.Тук трябва сериозна намеса на МВР. Проблемът е, че те са представители на същата тази умствено ограничена общност. С две думи- материалът е лош.
Вярно е, че скоростта и маневрите са много важен фактор, но има и друга също толкова съществена причина. Не знам дали сте забелязали, но регулирането на пътищата е под всякаква критика! Как може пешеходната пътека да е вътре в кръговото, като спреш спираш в него? Как може от огромна индустриална зона под с. Стряма към Пловдив да се чака за ляв завой вс. ден, създавайки километрични опашки?! И още мн. други!Не са виновни само шофьорите, трябва и държавата да прави адекватни пътища и регулаций!
До 95% заради СкоростОпитният шофьор сам си решава проблемите и избягва конфликтите на пътя. На некадърния- все нещо и някой му е виновен.
Българският шофьор - небрежен, нарушител, джигит на пътя