25

Само при Борисов

преди 2 години

Държавата вървеше и имахме реален ръст на заплати и икономика!!!

24

Анонимен

преди 2 години

До ПХ Всъщност, в последните години има съживяване на БДЖ. Когато ГЕРБ го пое БДЖ беше мастодонт с ГИГАНТСКИ дългове и катастрофално остарял подвижен състав. В последните години тези дългове намаляха ЗНАЧИТЕЛНО, а състава доста се обнови, та ми е интересно да видя информация как се е движило дружеството за последните 10 години. Нали "новите" щяха да управляват прозрачно? Защо не изнесат тази информация, за да подкрепят думите си?

23

Ръководителите

преди 2 години

Ще плащат от джоба си загубените и върнати пратки. Служителите ще покриват загубите на предприятието.

22

Ерик Хонехер

преди 2 години

Вече минавам само на Спийди, като го видях тоя какъв е ръб.

21

ЧИТАТЕЛ

преди 2 години

Сложете пейки по ЖП гарите, както в Пловдив, така и на други гари. Хората мръзнат по пероните! Не им стика "терора" с маските пък и от грип ли да се разболеят !?

20

23

преди 2 години

Тоя, и той на фашунгел прилича

19

ПХ

преди 2 години

Железопътният транспорт е най-евтения и безопасен вид транспорт, с най-ниски вредни еко емисии и с най-високи приходи в Бюджета, особено Товарния! Проблема с БДЖ-то е, че за 30 години му "разгониха фамилията" - нулеви инвестиции, почти никаква подръжка и ремонт, и нулево внедряване на нови технологии. Който е живял на Запад знае и може да сравни това което е там с онова в което превърнаха БДЖ нашите "активни Меринджеи"!

18

Анонимен

преди 2 години

ЧДЖ - Чалгарски далаверови железници! Нашта класа поздравява вашта класа с песента Далавера, далавера, всичко е алъш-вериш!

17

Радой Ралин

преди 2 години

Ей, Еконтаджия, Държавата да не ти е бащиния??? Много съм недоволен от Вашата фирма напоследък.

16

баба мара

преди 2 години

в българия няма такава практика да си подаваш оставката ще се размотаваш допоследно след това ще обжалваш в съда и т.н. защо вагоните да не се ремонтират вбългария а не в чужда фирма нинова и гешев са примери

15

Факт

преди 2 години

Браво,изтърже те всички калинки и мутри иначе никакви промени няма да станат .

14

ЧАПАЕВ ЕКОЛОГ

преди 2 години

НЯМА ЛИ ЛОКОМОТИВ С АГУ И ДА СИ ТЕГЛИ ОТЗАД ЕДНА ЦИСТЕРНА С ГАЗ ЗА ДА НЕ ЗАМЪРСЯВА И ДА Е ПО ЕВТИНО?

13

перко

преди 2 години

Първо си оправи "Еконта" щото итам работата в последно време куца и е с най високите цени

12

П.К. инк.

преди 2 години

Този "министер" му требе още по-малко временце, не за оставка, а за да бъде изхвърлен.

11

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 2, ... Може и да се изненадаш, но БДЖ ТП е на печалба, виж БДЖ ПП не е , но точно там е социалната роля на държавата. При добра организация и мениджмънт, защо да не излезе и тя на печалба. Виж ако "ремонтират" локомотиви както при Борисов няма, защото се крадеше безогледно.

10

Ай Сиктир

преди 2 години

Майко мила!

9

ЧАПАЕВ

преди 2 години

ДА МИНЕМ НА KЮМЮР И ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ,ЧЕ ТОКА ПОСКЪПНА.

8

русенец

преди 2 години

По този начин на управление си разсипа фирмата, та му се наложи да мине в държавния сектор като министър. Човечето е с военно образование и с такова мислене, военно-сталинистко. Може ли да намери ръководител, който след 30 години разграбване да вдигне примерно БДЖ на крак? За колко години ще го направи и с какви пари?:))) Тоя Събев не е в състояние да ръководи, той е по отдаване на заповеди. Друг е въпроса, че не го считам и за морален - купи си назначението предварително го оповести.

7

Анонимен

преди 2 години

Никой няма да си напусне доброволно поста, ще чака да го съкратят, за да си вземе обезщетението.

6

истина е

преди 2 години

За всичко това е виновен боко ,защото доган го натискаше да разбие БДЖ, за да не фалират турските автобусни фирми