64

Анонимен

преди 6 години

Не мога да разбера до кога ще ни занимават с КАТ и Шофьорите в всяка Новинарска емисия присъстват!? Има си закони определящи правилата на движение и ако се спазват няма да има произшествия, а когато на един човек му липсват първите 7 години, нищо не може да се направи каквито и изменения допълнения, наказания да се въвеждат, ще е просто събиране на пари от глоби.

63

Анонимен

преди 6 години

До АнонименПриходите в буджета от глоби също се увеличават, то за това не се оправят нещата. Нали ако всичко се нормализира и постъпленията в бюджета ще намалеят. В Италия преди време имаше една отсечка покрай един търговски център. За да влезеш там трябваше да караш 3 км. и да се върнеш и всички завиваха на обратно в нарушение. Вместо да сложат полиция и да събират глоби, властите направиха кръгово на това място вече няма нарушения. Още се чудя как може да са такива будали, що пари щяха да ...

62

Анонимен

преди 6 години

По-високата скорост в България доста често помага за по-малко катастрофи, като премахва задръстванията, които би ги имало почти навсякъде, ако се спазват ограниченията на скоростта. Примерно по Ботевградско шосе в София има малоумно ограничение от 50 км/час, но на практика рядко шофират с под 90 км/час. Ако спазваха ограничението, Ботевградско шосе щеше да е перманентно задръстено с коли във всичките си осем ленти за движение.

61

Анонимен

преди 6 години

Има две понятия, които оказват значимо влияние на броя на катастрофите - максимално разрешена скорост и безопасна скорост за пътя. За безопасна скорост в България не се знае и заради това стават повече катастрофи. Когато разрешената скорост е много под безопасната скорост, катастрофите се увеличават, т.е. точно обратното на това, което КАТ твърди. Ако на даден път безопасната скорост е 100 км/ч, а има ограничение 60 км/ч, катастрофите се увеличават. При 40 км/ч още повече се увеличават

60

Анонимен

преди 6 години

Няма случай, в който когато пътувам за някъде, да не срещна поне няколко камикадзета, изпреварващи бясно при липса на видимост или напирайки буквално на сантиметри към колата отпред. И всеки път се увеличават. Прoстащината придобива вече космически размери.

59

Анонимен

преди 6 години

В нормалните държави на главните пътища има маркировка, мантинели, грамотно поставени знаци, предупрежденията започват много преди опасността, разширения за включване, отбивки за отдих с разширения и далеч от пътя и т.н. Направено е така, че като се качиш на главния път и сложиш темпомата на 90 и караш с часове, това ти вдига средната скорост и се пътува спокойно и бързо. В БГ пътната обстановка изнервя и стресира а шофирането нощем е кошмар, не са виновни хората, *** има навсякъде.

58

Анонимен

преди 6 години

Много били катастрофите в населените места. Ами как няма да са много, след като след всяка оптимизация на движението, стават още по-голями задръствания и шофьорите се изнервят до безкрайност и започват да правят рискови неща на пътя. Там където има нормална организация на движението катастрофи са значително по-малко.

57

Анонимен

преди 6 години

"Висока скорост"!!!Преди 1989-та разрешената максимална скорост в населените места беше 60 км/час (сега е 50 км/час), а по Цариградско шосе в София беше 110 км/час (сега е 80 км/час). Катастрофите очевидно бяха доста по-малко, а броя на движещите се коли според мен не се различаваше много от сегашния им брой, въпреки че сегз изглеждат в пъти повече заради задръстванията, която на 90% са резултат на лошата организация на движението в София.

56

Анонимен

преди 6 години

Как да се шофира в БГ като няма ред и оправия в цялата държава. КАТ като заработи и какво? Като няма адекватна регулировка на движението. Може ли на главен път да сложиш ограничение 60 и 40? Може ли главен път да минава през центъра на населените места? И от какъв зор като се минава покрай капанчето на бай Кольо и има знак 40. И кой е разрешил да се направи кръчма току на главния път. Отбивка селски път и хоп 60. Пробвах от София до Варна по правилата на 100% и пътувах 450 км. повече от 12 часа.

55

Анонимен

преди 6 години

В държавите, в които правилата се спазват, шофьорите са убедени, че ако направят нарушение, НЕИЗБЕЖНО ще бъдат санкционирани за това нарушение и не правят нарушения. В България е обратното - всеки шофьор знае, че КАТ не работи и каквото и нарушение да направи, няма да има санкция. Само ако стане катастрофа, КАТ се появява и пише грешни причини за катастрофата. В това е проблемът за България, а българските шофьори са доста внимателни и възпитани шофьори, колкото и да не им се вярва на нихилистите

54

Анонимен

преди 6 години

На практика 99% от нарушенията, катастрофите, ранените и загиналите са пряко следствие от липсата на контрол за спазването на правилата.

53

BG

преди 6 години

Кучето скача според тоягата. Докато КАТ си дремят я под някоя дебела сянка, я до някоя бензиностанция или мол така ще бъде. Всеки го е виждал - 20 км преди КАТ ми присвяткат с фаровете, минава се покрай катаджиите полечка с 60 км и в следващия момент - газ до дупка !Само не мога да разбера - един видео регистратор за кола струва към 50 лв. Не може ли да се снабдят такива коли (без обозначение разбира се :) и да се снима. Хайде да видим кой ще кара като луд и ще изпреварва тогава ?!?!

52

Анонимен

преди 6 години

Действията и бездействието на КАТ определят начина на шофиране в България, както навсякъде по света. За какво са ми тези лъжливи статистики на КАТ? Колко от тези катастрофи са станали поради факта, че КАТ не работи и не контролира спазването на правилата? Всичките или почти всичките ...

51

Факт

преди 6 години

Никъде по света "възпитанието, културата или манталитета" или "простащината и наглостта", не опреелят как се шофира. Един чужденец като шофира в България шофира с наглост и простащина, а като шофира в нормална дърбава шофира с култура, възпитание и манталитет. Същото за българските шофьори, които в нормалните държави са перфектни шофьори с висока култура, възпитание и манталитет.

50

Факт

преди 6 години

Как се шофира по пътищата на една държава винаги и навсякъде по света зависи само от контролът, който държавата оказва за спазването на правилата.В България много хора доста лековато приемат за истина, прехвърлянето на вината за катастрофите от КАТ към шофьорите. Например, шофьорите няма да изпреварват безрасъдно, ако КАТ работи. Същите шофьори (чужденци и българи), които в България изпреварват безрасъдно, не изпреварват безрасъдно в държавите, в които КАТ работи.

49

опетков

преди 6 години

До +++ За КАТ си почти прав. Но защо за 10г. здраво шофиране на"запад" видях само веднъж кола на техния КАТ? Разликата се нарича "възпитание" и манталитет. Тук простащината и наглостта е издигната в култ.

48

Анонимен

преди 6 години

Най-големият нарушител е ушев. Не спазва никакви правила, норми и закони. Кара си като петмъдест тарикат и това е. Без колани, без фарове, без винетка, без застраховка, говорят по телефоните като свързочници, правят опасни маневри, но оня е с карта и е над закона.

47

+++

преди 6 години

Фалшива новина.Освен, че не разбират за кого пишат, тук явно не разбират, че статистиките на КАТ са напълно невярни. "Изводите", които прави КАТ са потресаващи - невежество отвсякъде, което хваща дикиш само сред 80-те процента.

46

опетков

преди 6 години

До Анонимен27 Не е толкова до опитност, колкото до разсъдливост. Има едно опиянение от скоростта, нещо става с мозъка и натискаш *** без да мислиш за последствията. После идва завоя, дървото и олеле майко! А какво да кажем за възрастни, "опитни шофьори", изпреварващи на непрекъсната линия при нула видимост отсреща? За *** и джигитите да не говорим , а за съжаление те не са хич малко. Като резултат е тъжната картинка и статистика.

45

+++

преди 6 години

Фалшива новина.Има голяма разлика между "българските шофьори" и "шофьорите шофиращи в България", а в статията пише за шофиращите в България българи и чужденци, а не за българските шофьори, които по принцип са внимателни шофьори. Защо се шофира така в България отдавна е ясно - защото КАТ не работи. Не случайно чужденците шофьори са най-опасните по българските пътища.