нямам спомен от 1971 г да сьм имала проблеми с колата по пьтя карах лада 1200такава здрава кола само с вода не сьм я пробвала бензиньт беше 25 ст за литьрт живков ни остави магистрала хемус до правец и сега 27 години по кьсно е доябланица
Знаете ли какъв най Тошо ще ви дам ...то заради бай Тошо днес вземаме 3 пъти по малко от Гърците и 5 пъти по-малко от немците.....по времето на бай Тошо Сърбия вземаха двойно повече от нас. Бай Тошо ни остави 10 милиарда долара дълг през 89 г. и празни пенсионни фондове с пенсии по 100лв.....бай Тошо докато ви лъжеше западна Европа хвръкна а старта там беше изравнена със земята Германия и Франция.
Като чета написаното в статията, според мен излиза, че няма почти никаква информация за шофьорите, както и няма никаква организация какво да се прави когато се случи ситуация като тази. Честно казано на сайта лима апи бг почти нищо полезно и смислено няма. Колкото пъти съм влизал на тзои сайт, толкова пъти съм съжалявл, че съм си изгубил времето с лошо направен сайт.
По времето на соца колите наистина бяха по-малко, но пък бяха 90 % нови за разлика от сега, когато България е превърната в една огромна автоморга, в която са събрани трошките от цяла Европа.А по-голямата част от магистралите бяха построени именно от Бай Тошо. Придворният му шут, който се изживява като премиер в момента не може дори само да боядиса, това което Бай Тошо построи.Обаче пък знае да реже ленти пред тв камери.
Не се заблуждавайте! Автопарка по времето на соца, може да е бил по-малък, но за сметка на това се използваше много повече от сега, така че разликата в броя на колите на пътя не е голяма. Гумите верно бяха гола-вода, но не съм имал проблеми по снега с моя Вартбург (предно предаване). Хората си бяха подготвени и се оправяхме много по-добре от сега, което е странно все пак.
Автомагистрала Тракия - малко над 50% построени по байтошово време и малко над 29% по времето на Бойко Борисов, който обаче построи последните учстъци, в които сега закъдаха колите и гордо резна лентата и тупайки се като Кинг-Конг в гърдите, гордо заяви: АЗ построих магоистрала Тракия и тълпата му верва. Аз лично съм пътувал преди 1989 г, когато магистрлата беше до преди Чирпан и нямаше никакви проблеми през зимата.
По времето на соца тази магистрала се чистеше редовно, а Бай Тошо слагаше прегради срещу навяванията.Абе *** с *** каква магистрала там по времето на тошо. Беше си най-обикновен път и по време на снежни бури никой нищо не чистеше. Но тогава колите бяха 10 пъти по малко, пък и съвсем малко се караха.Да не говорим,че каквото и да се случеше беше държавна тайна
ГЕРБ са тотални неграмотници по отношение изграждане и ПОДДЪРЖАНЕ най-вече на инфраструктурата. Да изсипеш евтин нискокачествен асфалт на петорни цени не означава че си построил магистрала, а че само си откраднал парите.
По времето на соца тази магистрала се чистеше редовно, а Бай Тошо слагаше прегради срещу навяванията.
до 51 анонименНе бяха платна ,но наистина вършеха добра работа и най-важното ,че бяха много евтини , но кой сега има сметка от евтиния парата трЕбва да се "усвоява".
Човека все едно не е взел книжка. Коланите са задължителни и помагат при челен удар ако не искаш да изхвърчиш през предното стъкло или да се размажеш на таблото. Човека трябва да се извади от колата - как може да оставиш човек надолу с главата да виси часове докато дойде помощ? В лошо време с малко гориво не се пътува и накрая кой ускорява при препятсвие на пътя?? Въобще бързо трябва да мине опреснителен курс :)
До АнонименДо 43 БДЖ бе съсипано съвършено умишлено,за да се отвори пазар за транспортните фирми на ДПС!Обаче и другите партии имат съществен принос!Абсурд е когато по целия свят усилено се строят ЖП-линии и то високоскоростни,у нас тоя транспорт да е на изживяване!Вижте какво е в Европа-билетите за влак се продават седмици предварително,а са по-скъпи!Обаче бързината и сигурността са на ниво!На практика там с автобус пътуват само бедняците!А тука ще се избием,ама няма да си оправим жп-то!
До Кой 44Написал съм "кой поддържа", а не "кой е създал" ;)Поддържането идва от публикуването на текста въпреки наличните противоречия в него!а Публикуването може да е факт и поради липса на знание у поръчващия текста (но тогава определящи са връзките, а не знанието на служащите в медията), и поради нужда от точно такива противоречия в текста от поръчващия го, но тогава нарочно са назначени пак , което пак показва наличието на връзки!
Тези които предприемат пътувания въпреки предупрежденията за лошо време и собствената си интуиция сигурно се имат за безсмъртни и неуязвими.От друга страна България не е толкова силна имономически колкото Германия за да очакваме, че на всеки 10 км ще ни чака пътна помощ и ще хукне за нас при най-малкото подхлъзване.Комбинацията от шофьорска самонадеяност и бедна оргаизация на пътя е перфектната среда за бедствия и нещастия.Какъв е изводът, нека който има ум сам си го направи.
До Анонимен 36То щот 100 човека му казват. Женен мъж, бабата на жена му и баща ѝ още бдят над него.
Кой път ще оцелее? Поуките от снежна "Тракия"