Айдееее, почна се с промиването на мозъци и хвърлянето на прах в очите.----------Добре, че си ти за да ни отвориш очите!
ако е така -ясно !самоубийство на пилота ,както бях писал преди 2 дни!! не им ли правят тестове на тия хора!!!във военната авиация летят сами а ги оглеждат отвсякъде!а тук превозват стотици!!
Интересно, вече 3 или 4 ден не са казали нищо за пилотите - имена, стаж и т.н. Дори да е умрял този който е в кабината , има автопилот на който очевидно е летял самолета след като е достигнал летателната височина. Значи е нарочно е това рязко слизане и разбиване.
Засега се знае че самолетът се е отклонил от курса и е изчезнал от радарите, не е имало връзка с пилотите, сега се разкрива че единият пилот е заключен извън кабината като не са го пускали вътре, няколко дена преди инцидента самолет на Луфтханза при кацане е имал инцидент но без пострадали, има ли нужда от коментар, жалко за загиналите, чичо Том не се спира пред нищо.
Вариантите са 2, единия докато е отишъл до тоалетната, другия или е умрял,припаднал или умишлено не е отварял, за да разбие самолета. Нещо като атентат.
Ами да си вземат по едно празно пластмасово шише от минерална вода от 5 литра за всеки пилот и да си пикат вътре в кабината по време на полета. После затварят шишето с капачката и даже няма и да им мирише. Изобщо нямат работа до тоалетната и да излизат от кабината. Ама кой да им даде ноу хау - моя милост, сиреч *** ще го измисли.
До 18Ъъъъъ ... имаме 4 самолета от 9/11, и още не сме установили причините за катастрофите!Имаме един малайзийски самолет от лани и още не сме установили защо се е гътнал! Или поне за нас , простосмъртните, причините са неустановени, за разлика от потомците на легендарния пилот-изпитател-космонафт-подводничар *** Балкански!
защо не публикуват имента на 6 сте души екипаж стюардеси и пилоти и 39 "германци". на борда е имало доста турци с немски паспорти. ако някой от екипажа е с такова работата е ясна. да живее алах а ЕС е неговия пророк:))
Ястребович, бъди сигурен, че по цяла Европа темата се коментира по форумите и се изказват всякакви версии и предположения, даже много повече, отколкото ние го правим.
До Ястребович 17И............ причините за авиокатастрофите особено тези на сушата се установяват ВИНАГИ.
Не съм много сигурен дали германците и французите ще могат да намерят причината за катастрофата, но съм абсулютно сигрен че каруцарят *** от долинта на пияните *** вече знае точно и ясно какво и как е станало! Евалла ви пичове!!
Ми да си отвори вратата с кода за аварийно отключване :) стюардесите и пилотите си го знаят. Не е нужно да опитва да разбива вратата.
Мисля, че версията за неконтролирано разбиване отпадна след като стана ясно, че самолетът е летял контролирано до последния момент и се е спускал с постоянна скорост, не е падал свободно, което автоматично изключва здравословен проблем на пилота. Дано скоро да открият истинската причина...
Според практиката при разследване на катастрофи се проучва миналото на пилотите като се почне от години назад и се стигне до деня преди полета, така че ако е имало данни за здравословни или психичн проблеми ще стане ясно. Пилотите също така минават психологични тестове на определено време, няма да е учудващо и да е разбит умишлено самолета, има и такива случаи, но досега не и в Европа. Ще проследим и ще разберем, но едно е сигурно: вече няма сигурни авиокомпании...
Самолетът започва снишаване няколко минути след като достигна "cruising altitude". Обикновено това е моментът, в който пилотите минават на автопилот и е удачен момент някой от тях да отиде до WC примерно. Оттук нататък вариантите са 2. Първият е този в кабината да е бил сполетян от здравословен проблем и изпаднал в безсъзнание, вторият е умишлено да е изчакал колегата му да излезе, за да разбие самолета. Шансът да е му е прилошало точно в този момент е изключително нищожен, но знае ли човек...
Мистерия: Пилот на разбилия се самолет бил извън кабината