До horusВярно, че в обслужването има какво да се желае, но.....Мислите ли,че след като вие лично сте видяли това обслужване, контролните органи, които в случая са държавни служители не са го видяли или по- точно не са искали да го видят. Явно някой не си е свършил или не е искал да си свърши работата. Така че не дейте слагайте под общ знаменател всички служители, защото проблемите са на доста по- високо ниво.
там отдавна щяха да са ги разкрили колко са некадърни , не да ги лансират въпреки ,че от самолет се вижда какъв безнадежден случаи са Д.Недев и компания
БДЖ е търговско дружество,което е управлявано от некадърници и мошеници дълго време.Лесно е да заплашваш с ликвидация едно дружество,ама като толкова сте велики,направете така,че да стане печелившо, а не с безумни силови методи да бягате от проблемите.Сегашните ръководители на БДЖ са едни от най-бездарните,но за сметка на това имат силна политическа подкрепа.Рибата се вмирисва от главата,но я чистят от към опашката.
Предишния министър ,а след това и този говореха как ще съкращават администрация пък то какво излезе един от администрация и 5 от експлоатация.Но какво ли се учудвам наскоро един възрастен синдикалист даде много точно място в класацията на това ръководство на БДЖ. Само, че като махнем влаковете и експлоатацията кои ще им изкарва огромните заплати на директорите и администрацията.В БДЖ останаха 5 спални вагона , но тяхната многочислена администрация никой не я оптимизира ,Защо ли ????
До hmmmmНа стандарт от преди 20 години може да са отговаряли, но вижте сега какъв е стандарта. Отсечки със скорост от +100 км, вече са на - 60, поради липса на средства за ремонт и подръжка. Да не говорим за осигурителна техника, контактна мрежа- те от 70-те години не са пипани. Стига се вече до ликвидиране на участъци. Положението с подвижния състав в БДЖ е аналогично. Съгласен съм с проблемите, но те са само едната страна на въпроса. По съществения въпрос е, защо се стигна до това положение?
325, Пропуснах също да кажа и че е имало случей началник на гара в Япония да си направи сепуко щото влака бил закъснял с няколко минути !!! В БДЖ - ако само попиташ, не дай си боже възразиш "Шъ ти шибна два шамара бе "Чети внимателно - никой не ти говори за скорост или за специален лукс ! Нещо много просто - коректно и нормално отношение. Ако започна да изреждам случейте на меко казано гадно отношение от БДЖ на които само аз съм бил свидетел - енциклопедия ще издам !!!
318 - не знам как се става ЖЕЛЕЗНИЧАР. Преди време обаче като пътувах с влака чух едни такива същества да разправят какво били учили на някакви курсове. Цитирам "железопътния път се състои от релси, има ли релси - влака минава "?!? За другото - благодарете на кондукторите, касиерките, началниците на влаковете и оня с червената шапка ! Давам друг пример - на един от влаковете се беше повредил прозореца и духаше студено. Отговор от машиниста - "НЕ Е МОЯ РАБОТА". Поправих го с Викторинокса си
Е и з съм се возил в ТЖВ, но да сравняваш японските и френските железници с нашите е смешно. Те са проктирани за такава скорост, а железопътните линии в ЦЯЛА България са за средна скорост 60км/ч, а не 200 или 400 км/ч. Но пропусна да кажеш че цените на ТЖВ и японските влакове са съизмерими с тези на самолетите за същата дистанция....
Малко като ЕВН и ЧЕЗ- вместо да осъвременят електроподаването те използват 40 годишни системи, а инвестират в нови джипове и това се признава от държавата. БДЖ по същата логика купува третокласни влакове на по 10,15 години и наричат това качествен транспорт....
СЕГА МОЖЕ ПАК ДА ХОДЯТ ДА СКАЧАТ ДА РИПАТ. И ДА ВИКАТ ДЕМОКРАЦИЯЯЯЯЯЯ СВОБОДАААА. ФАНИМЕ ЗА КУ.ААААААААА. ТАКАЕ КОГАТО ИМА ТЪПО ДОПОТОПНО ПЛЕМЕ. ЩЕ ВИ УНИЩОЖАВАТ ДОКОГАТОСИ ИСКАТ. ТЕСА ВИСШАТА РАСА ИЗВЪН ЗЕМНИ А ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СА ПЪЛЗЯЩИ ТВАРИ. КОГАТО ПРЕДИ 21 ГОДИНИ КАЗВАХ НА МНОГО НАРОД ЧЕ УНИЩОЖЕНИЕТО ЩЕЕ СТРАШНО. ТЕ МИ СЕ СМЕЕХА И МИ СЕ ПОДИГРАВАХА. КАЗВАХА МИ ЧЕ СЪМ ЛУД ЗА ВРЪЗВАНЕ. САМОЧЕ СЕГА НЕЗНАМ КОЙ Е ЛУДИЯ ЗА ВРЪЗВАНЕ. ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ ДА ГЛАСУВАТЕ ЗА ДА МОЖЕ ДА ВИ Е.ЪТ ПО ЯКО.
Никъде по света няма печеливши държавни железници...Те имат социална функция,да може да са достъпни за всеки...Просто отдавна задминахме Маргарет Тачър...И колко влака още ще съкратят,те и без това са на предела като интервал на движение?Време е за национален протрест!!!
Golden Eagle, не знам дали сте ходи ли в чужбина - аз специално съм бил в Япония, държава в която железниците са на особена почит. Хайде да сравним обслужването там и обслужването в БДЖ. За уточнение-не е само един кондутор - 99 % от служителите в БДЖ имат подобно отношение към пътниците т.е към тези от които зависят, което е ПАРАДОКС в целия свят. Аз също съм попадал в такава ситуация - на въпрос за закъснението-отговор "Ми, оди на автобуса бе" !?!! Ами това и правя-що реват че има съкращения !
А за кометар 315 преди мен- колега, изучавал съм железопътно строителство, мога ли да те попитам какво означава железница? Нашите линии са на стандарт достатъчен за страната (да не повярва човек че през комунизма се е свършило нещо като хората). Преди 20 години немски инженери са идвали да се учат как се правят железопътни линии. Проблема на БДЖ е голямата бюрокрация и отказа от всякакви смислени инвестиции в звеното.
Колко си ***, не е истина! А знаеш ли, че железничарската професия не се учи за ден или два.За да стане пълноценен специалист, трябва да работи поне 5 години. Ако смяташ, че жп служителите са само машинистът, кондукторът и оня с червената шапка на гарата, по-добре не пълни сайта със злоба. Ако дойде чужда компания тук, и германските ли работници ще доведе да работят за 200 евро?
Всеки си гледа интереса и не влага пари в нищо ново, тия вагони са дърти на библия. То не бе крадене и влачене толкова години, при това правителство са избушили съвсем нещата. Ама сме си виновни всички ние, че не сме искали нищо от нито едно правителство. До скоро кретахме горе долу, залъгваха ни с по някое увеличение на заплатите и като дойде време да не може да ни се дава ревем срещу тия сегашните и какво ще направим -ще докараме предните крадльовци.
Не знам аз ли съм ***, но билета за линията София-Пловдив е 13 лева (без намалението) а с автобус също 13 лева. Дори сега като имам карта за бдж намеления си пътувам с автобуса защото е с поне 1 час по бързо. И като качат цените пътуване с влак ще стане по-скъпо и сигурно още по бавно...... Имаше един виц- БДЖ решиха проблема с закъсняващите влакове като монтираха допълнителни пейки на гарите...
До horusВие наистина ли вярвате, че един кондуктор(колкото и корумпиран да е) може да доведе БДЖ до това положение? Въпрос на държавна политка. След като Европа инвестира милиарди в железопътен транспорт, редно е да се отговори на въпроса- ще има ли железница в България или не?
Реформи в БДЖ: 2000 души на улицата. Веднага!