13

мдааа

преди 20 часа

Значи, излиза, че създаването на нов елемент (пластмасов или метален) е по-щадящ за околната среда, отколкото преизползването на стар! Логика?

12

sante_dog

преди 20 часа

Хммм, а как купуването на нова кола влияе на околната среда? Ресурсите за направата и, не са ли по замърсяващи от това да си оправиш старата. Това НЕ се предлага за да се предпази природата. Та в целия ЕС вече нормите залагат на ремонтирането и преизползването и чак тогава на рецеклирането. Ако можеш от две счупени коли да направиш една здрава, това означава една нова кола по-малко = по-малко вредни емисии при производството. Що за лобистки закон се предлага тук...?

11

Анонимен

преди 20 часа

Бизнеса на турчетата от квартала замина ...

10

Лудото Ленче

преди 20 часа

В Народното събрание са само екскременти !!! С лопата да ги ринеш !!! Както казва Брейка...там само с Калашник се влиза !!! Наистина се чудя ...как пък една кратуна от тези вътре не измисли и не направи едно нещо полезно за хората и народа ?!?!! Едно единствено..което да подобри живота ...Гнусна *** такава ...Това трябва да се трепе докато спре да мърда !!! Толкова са нагли и безочливи ,че просто нямам думи ....

9

Анонимен

преди 20 часа

До Анонимен 3 За данъците си прав, но тук целта е да те оставят без кола или, ако все пак имаш пари, да не поправяш старата, а на всеки 3-5 години да купуваш нова. Точно обратното е на пазене на природата, но няма как. Трябва да сме "зелени" и да е "за доброто на хората". Иначе интересна новина. На хората взе да им писва. Вчера след краха на изборите в Германия цялото ръководство на зелените е подало оставки.

8

Анонимен

преди 20 часа

Ден след ден нова и нова наредба със забрани и задължения към гражданите. Това минава всякакви разумни граници. Какво може да замърси един автомобил?!? Какви опасни отпадъци има в него, като изключим акумулатора, които се маха първи. а да, сетих се, готвят се за електромнобилите и техните батерии.

7

Анонимен

преди 20 часа

Това предложение само на фашиститe от пп и дб

6

Бизнесмен с Ауди

преди 20 часа

Това е правилно, но недостатъчно. Трябва да забранят продажбата и употребата на всякакви евтини коли. По асфалта ще може да се движат само скъпи коли и така хем няма да има задръствания, хем асфалтът ще се пази, хем е престиж - като дойдат чужденци и ще се възхищават. Може да пуснат и евтини коли да се движат за да плащат винетки, но само по черните пътища между нивите.

5

Анонимен

преди 20 часа

Не, това ще вдигне цените на авточастите и печалбите на сервизите.

4

Анонимен

преди 20 часа

Всъщност искат да натиснат да не може да си оправиш старата кола и да трябва да купуваш нова или да вървиш пеша. Откъм природа да не се правят на улави. Каква е разликата между кола ползвана 20г и 200 000км с 3 тона СО2 за производство спрямо такава на 5г с 100 000 км и 5 тона СО2 за производство(ЕВ замърсяват бая повече да се произведат) или вече ползвана част срещу напълно нова произведена,т.е. пак повече СО2?Не може да ни казват колко е зелено, ако 100г месо го опаковат в 50г найлон и подобни

3

Анонимен

преди 20 часа

Нема икономика, нема пари. Чудят се как да натоварят народа с още данъци и такси.

2

Анонимен

преди 20 часа

И ще влязат на всеки дядо в къщата да му вземат бричката, която стои на трупчета.

1

Анонимен

преди 20 часа

За да трябва да купуваме нови части на петорно по-скъпи цени. Как не направиха нещо в полза на хората, нещо да поевтинее, едно нещо ...