33

До 43

преди 1 година

Минималната им НЕТНА заплата е 15% по-висока от нашата. Медианата им- по-ниска. Средната- по-ниска, а сив сектор почти нямат. Ако го махнем нашия, ги заминаваме двойно. В ИТ сектора в офиса в Румъния заплатите са наполовина на нашите. Като плямпате за заплати, поинтетрсувайте се за нетните поне малко.

32

Квалифициран

преди 1 година

Еййй тези лоши ***, интересува ги само да бачкат склад за 3к и да карат бмв е60. Лош бугар!

31

Румъния

преди 1 година

Румъния върви бързо напред, там вече минималната заплата е 600 евро, големи пенсии, добре че имат бързи влакове, от северна България можем бързо да пътуваме до работа в Румъния

30

До 37

преди 1 година

Не гледай в чуждата паница, а си налягай парцалите. Вместо да ми слугувате из ЕС най-долен труд, квалифицирайте се. Вие сте виновни за положението на България с манталитета си на мързеливи бачкатори слуги, вместо на борбени интелектуалци. Да, без бачкери не може, но у нас са твърде много. А Румъния има много, докато ни настигне прочее.

29

Анонимен

преди 1 година

А при нас намалят скороста на 30км/ч заради неподдържани релси.

28

Анонимен

преди 1 година

Нас пък 12 госини ни минаваха с 200 и кво?

27

Анонимен

преди 1 година

Румъния изпревари България, Гърция и Унгария. Скоро ще мине и Португалия и Испания. На светлинни години пред нас са и нямат настигане. Дано Македония не влезе и Сърбия, че до година, две и те ще ни подминат. Така добре вървим със служебните радьови кабинети. Те се радват на модерни влакове , ние на букети червени рози и бонбони мерси на корнела. Абсолютното дъно на Европа.

26

Елена

преди 1 година

Франция много помага и инвестира в Румъния, сигурно считат, че в страната има заложби да стане модерна и развита. А ние, май всички ще ни зарежат в азиятскя коловоз, ще се отчаят от нас.

25

баба Пена

преди 1 година

Нова инвестиция има и у нас, вместо влакове по релсите гражданите бутат пазарни колички, защото всичките машини са се запалили

24

bg

преди 1 година

нашите 70 годишни влакове са си супер, важно е управляващите да имат нови беемвета

23

Анонимен

преди 1 година

Наистина нашите влакове ще настигнат индийските, ужас, как управниците търпят това, ама същото е и със скапаните стари рейсове.

22

Антон

преди 1 година

Най-корумпираният сектор в България е БДЖ. Още по комунизма нищо не се правеше, а при демокрацията изкрадоха де що имаше свестни вагони и локомотиви и тихомълком си направиха частни влакове. Които си печелят супер добре сега. Влаковете ни са отчайващи, опасни, стари и порутени. Защото всеки лев за БДЖ моментално се отклонява при олигарсите. Браво на румънците, май скъсват с комунизма.

21

Анонимен

преди 1 година

Че то и БДЖ имат влакове, които се движат със скорост 160км/ч.В Германия, Италия, Франция експресите се движат с 300км/ч, удобни, бързи и комфортни. Затова с винаги пълни, въпреки, че са по скъпи от автобусите.

20

Румполов

преди 1 година

22 а бе ти май вярваш още в дядо Коледа ???? По-расни човек не се излагай!!!!

19

Анонимен

преди 1 година

Държава, в която наистина се борят к корупцията, нещата бързо вървят напред. В Румъния вкараха в затвора корумпирани политици, министри...А тук?

18

До 16

преди 1 година

До ДНЕС във Франция няма дерайлирали влакове. Ако искаш да чуеш и видиш такива - справка България или Рассия. И двете държави са страните на чудесата - от политическите дюмбели до електрическите влакове.

17

Румполов

преди 1 година

У нас кога ? Те не останаха локомотиви ??? Имаме 20 или 30 другите се запалиха ,вчера един го удари дърво до Монтана - жалка работа,.....

16

aa1820

преди 1 година

Със 160км/ч към Шенген и запада се движи Румъния, а при нас влака от няколко години дерайлира.

15

Гарофф начальник

преди 1 година

Предишните им влакове бяха яка конкуренция на съветско-руските таквиз, движеха се с такава скорост, че можеше да слезеш, да пуснеш една вода и да се качиш по време на движение. Невероятно и емоционално преживяване.

14

До 13

преди 1 година

Абсолютно вярно. Т.нар. ТеЖеВе във Франция се движеше с не повече от 200 км. ч., преди да направят линиите за високи скорости. Последният път пътувах от Гар де Лион до Бруксел - 330 км. и пристигнахме за по-малко от час. Мерцедесите по магистралите приличаха на спрели автомобили.