До Анонимен 40И к'во като е Дачия Сандеро? Човека за такава кола е имал пари. Кара нова кола и няма грижи. Или, викаш, друго си е да се пра'иш на голям играч с някой 15-20 годишен "премиум" тарялясник и да теглиш кредит, всеки път когато трябва да му сменяш консумативите.
До АнонименЗа какво са ти системи за сигурност в колата, след като книжката е купена? Той народа мре не от липса на системи, а от липса на акъл.
До АнонименТо проблемът е, че ги ремонтират. Ама само тенекиите, а отвътре са същите кочини, каквито са ги взели от автоморгите.Виж, ако ги задължат преди продажба да минават през фирменото представителство и да имат всичките документи за извършени ремонти и прегледи ще е друго, ама никой няма да го направи.
До АнонименПроблем с дачиите ли имаш? Има и евтини шкоди и не са лоши. И мазди, и пежа, и всякакви други малки и евтини коли.
До ИнтелигентаМожеш да четеш. Написах "СКЪПИТЕ" ремонти. Масло, накладки, шарнири и амортисьори аз ги броя за консуматив, защото пътищата у нас са ужасни и защото зависи как и къде я караш колата. Като почнеш да ремонтираш двигател, да сменяш радиатор, датчик на хол, бобина, алтернатор и т.н. много бързо научаваш какво има вътре в една кола....А според мен колата е за каране, а не за лежане под нея.
До :DВнучката търсела гаечен ключ номер 10....Е това ме просълзи....ВНУЧКАТА!!!! КОЯТО ЗНАЕ КАКВО Е ГАЕЧЕН КЛЮЧ!!!! И КАКВО Е КЛЮЧ 10 И КАКВО МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ С НЕГО!!!!И вместо да оправи "семейната ценност" тя я продава....
Мисля че е редно да задължат търговците на коли на старо да ремонтират колата преди да я пуснат за продажба.
29: То ремонти винаги ще има, ама едно е да ремонтираш ходова част, да сменяш разни сензори и да оправиш няколко драскотини, съвсем друго е да разглобяваш двигател и скоростна кутия.
До АнонименАха. Едните ще си карат старите дачии, а другите старите изгнили расови голфове. Ама при ПТП залагам на дачията, а не на "расовия" 15 годишен таралясник.П.П. Ти колко стари BMW-та си виждал, на които им работят възглавниците, а не са шунтирани, че да не свети "оная" лампа на таблото?
До sante_dogТи па си много интересен - първият и единствен собственик на колата им ги е разказал! Докато е ронел сълзи по време на продажбата!Между другото един познат след доста обикаляне на автокъщите из София и разходка из близката част на провинцията най-накрая излезе на запад и си купи кола от собственик там. Каза, че след тези обиколки не иска да погледне нищо, което се внася.....
Tова онова старите коли ама за много хора те са шанса да покарат този живот нещо свястно. Иначе ще си карат дачиите а след някоя друга година старите дачии. Ако ще е старо поне да е расово.
До Анонимен 27То излиза на сметка да се купи нова кола макар и от нисък клас.Старата кола си е стара независимо от модела и рано или късон ще трябва да се плаща за ремонт и части.
До АнонименИнтелигента, карал съм 10+ годишна кола. Точно на тази възраст почват скъпите ремонти.Недей да ми хвалиш нещо, което на 15 години изглеждало "читаво" (освен ако не е колекционерски автомобил).Има някаква причина хората да си сменят колите - 10-годишния ми траралясник харчеше два пъти повече от новата ми кола, нямаше климатик и въздушни възглавници. Да не говорим колко пъти ме е оставял на пътя.
Покупката на кола на старо е рискована и често българите вземат *** на хората от западна Европа.
До МенАз като напиша, че карам нова кола, и веднага ме обявяват за държавен служител, корупционер и т.н.После като им кажеш, че една Дачия започва от 14 хиляди лева и се почва мрънкането "ама то това няма, онова няма". Истината е, че до 20-25 хиляди лева спокойно се купува нова кола, и то не лоша.Ама друго си е да се изтропаш с 15 годишно BMW или изгнил гоУф, дето само трябва да се постегнат малко. И пернишки тунинг - летите джанти само откъм страната на дискотеката....
Няма по-противни и нагли хора от зъболекарите, агентите на недвижими имоти и търговците на употребявани автомобили. НяМа!
Стереотипи и заблуди при купуване на кола на старо. Не им робувайте!