84

bluesky1

преди 6 години

Или пък вчера: вися в едно задръстване в София, светофара светва зелено, но след кръстовището бълеварда пълен с автомобили, което означава, ако потегля да остана аз по средата на кръстовището и да задръстя тези, които ще потеглят отдясно след няколко секунди....Какво се случва: зад мен свирепо бипкане и ръкомахане...слязох от колата и попитах човекоподобното зад мен дали протича мисловен процес между ушите му и това някак успокои нещата!!! София е маймунарник!

83

Анонимен

преди 6 години

Колкото и кампании да се водят, пак има джигити, каращи със над 120 км/ч в града. А резките маневри не коментирам, те са навсякъде. Нямам жал към такива - да се трепат. Тези не са хора. Смятат, че са безсмъртни. Е не са, ама няма как да го разберат, веднъж се дава живота и веднъж се губи.

82

Анонимен

преди 6 години

До 82 Давай им път, те са нещо повече от теб, ти си мишока, а те са тигри. Ще те изядът, ще те бият и ще ти вземат парите :)

81

bluesky1

преди 6 години

Почти няма ден, в който някой нагъл *** да не ме изкара от равновесие! И тази сутрин така, карам в лявата лента, като тя ми трябва за престрояване на светофара след около 100 метра. Същия свети червено, от космоса се вижда чак, но някакъв наглец с голям джип се залепил на два санта зад мен и ми святка и бипка да се изпарявам!!! Получи среден пръст през прозореца, но вътрешното ми желание бе да взема един чадър от багажника и да му забия в тъпата мутра...аман

80

Анонимен

преди 6 години

Катаджиите вместо да дабнат за фарове през деня и то в градовете, да санкционират истинските нарушители.

79

Анонимен

преди 6 години

Навсякъде по света има и прости и възпитани хора, но обществото идържавата толерират възпитаните и наказват простите - тук е обратното.

78

Анонимен

преди 6 години

В България всеки ден се извършват средно над 200 милиона нарушения, а КАТ санкционира за около 2000, т.е. за едно на всеки 100 хиляди нарушения. На това 80-те процента начело с КАТ му викат "виновни са шофьорите".

77

Анонимен

преди 6 години

Няма наказуемост. От 1000 нарушения я те спрат за 1, я не. Полицията спи. И са готови да вземат подкуп.Подкупи се взимат още при шофьорския изпит и децата още от там се научават да не спазват ЗДП.

76

...

преди 6 години

Значи мога да кажа, е това е вярно за БГ шофьора! Няма какво да се лъжем! Но защо е вярно! Ми просто е понеже я има репликата от страна на полицая: "и ся какво ше правим" Отделно се знае, че ако бутнеш и убиеш майка с дете на пешеходна пътека докато си пиеш биричката и караш с 100км/ч то съдията да ти даде най-много годинка две, условно разбира се най-много да ти земе книжката за месец два! Така, че това е причината!

75

Анонимен

преди 6 години

Направете това: 1. Т. н. транзитни пътища с международно значение и тези които свързват п-ща на БГ от Дунав и Ч. море с Бвломорието и Турция да се реновират основно. Изведете ги от населените места, направете ги с три ленти, надлези и кръгови. Сложете мантинели и качествена маркировка, светлоотразители. 2. Направете всички главни пътища с 4 ленти и изправете завойте и като в т.1. 3. Направете движението по тези пътища със 100 км/ч. без ограничения на всяка керемида и селски път освен на кръгови

74

Анонимен

преди 6 години

Германците карат като луди на магистралата но не съм видял никой да надвишава разрешената скорост на двупосочен път. В България е обратното. Пътувах наскоро от Варна за Търново. На магистралата карам с разрешените 130 км/ч и изпреварвам повечето коли. На двупосочния път карам с разрешените 90 км/ч (фиксирани на темпомата) и ме изпреварват всички коли, аз изпреварих само една . Обяснете ми каква е логиката на българина?

73

Анонимен

преди 6 години

До АнонименТой и Антон Тодоров това попита оня ден в "Документите" и извади едни разсекретени архиви от които да ти настръхнат косите за какви катастрофи и жертви е ставало въпрос по време на соца. с 3 пъти по малко коли и камиони по пътищата 3 пъти повече убити и ранени преди 40 г. Пътищата са същите, а са станали и по лоши. Значи проблема е в пътищата и регулацията а не в колите и шофьорите. И какво се предприема вдигат се глобите вместо да се подобрява пътната обстановка.

72

Анонимен

преди 6 години

Липса концентрация и прекалена самоувереност при мъжете, а при жените неувереност и страх - това са основните фактор, не скоростта. Не може да говориш по телефона, да ядеш, пиеш, гримираш и т.н. докато шофираш, не може всички да карат с 80, а ти да лазиш с 30, не може да стоиш половин част посредата на пътя и да чакаш някой да спре, да те помоли да се престроиш или завиеш.

71

100%

преди 6 години

джигит без морал етика и колегиалност.......................сори това е истината

70

Анонимен

преди 6 години

До СтаматСтамате, в нормалния свят има глоби за шофиране с ниска скорост и възпрепятстване на движението. Явно у ваше село такова животно нема. То явно и КАТ и МТ се управляват от ограничени хора невиждащи по далече от носа си и затова ще е така. В БГ повечето пътища са направени за МПС до 12 т. а сега се движат тирове по 30-40 тона. Както и за коли тип ЗАЗ, Волга и Москвич за който скоростта 100 км/ч. е върховно постижение. Вземи се в ръце Стамате, сега е 2018 г. не е 1968 г.

69

Ной

преди 6 години

До СтаматЗадръстванията са за предпочитане пред осакатени и убити хора от катастрофи. Българинът кара като стреснат. Европеецът кара елегантно в населени места, дава предимство понякога дори когато го нямаш и е колегиален. Българинът е агресивен. Има изключения разбира се.

68

Анонимен

преди 6 години

Наскоро бях в два града в САЩ и това, което ми направи впечатление е как се слагат ограниченията на скоростта там. Ограниченията са през пет мили (1 миля е 1,6 км) и започват от 25 мили/час (40 км/час) и при всеки по-главен път разрешената скорост се увеличава - 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65 мили/час (104 км/час). Може да има някъде и повече, но аз това видях. Задръствания нямаше никъде, което е арзбираемо при такива скорости, при това шофьорите там шофираха с 10-20 мили над разрешената скорост

67

NoName

преди 6 години

Купени "книжки", ниски глоби, чуството за безнаказаност, високата корупция в КАТ (поради Ужасно ниските заплати и нисък контрол) и разбира се ЛОШИТЕ ПЪТНИ УСЛОВИЯ... Спрете да обвинявате Българския шофьор, Българите са едни от най-добрите шофьори (признато е за тежкотоварни МПС). Така че топката е в краката на държавата! И да нужно е да бъдем по-предпазливи, но повярвайте ми НИКОЙ не иска да предизвика ПТП, особено с жертви или ранени... Нека бъдем внимателни и толерантни на пътя колеги!

66

Неразбирко

преди 6 години

КАТ доста успено е промил мозъците на 80-те процента, че колкото е по-висока разрешената скорост, толкова е по-опасно и спасение няма - катастрофите и нарушенията ще стават все повече и повече. То ако беше така, разрешената маскимална скорост по магистралите и останалите пътища щеше да е 5 км/час.... Колко ли трябва да си "умен", за да си мислиш, че в задръстване е по-безопасно да се шофира, отколкото ако около теб почти няма коли?

65

Стамат

преди 6 години

И, като прочете човек коментарите, му става ясно, че заглавието е 100% вярно. Не за 100% от шофьорите, за една малка част. Особено такива ***, които говорят за неоправдани ограничения, и че "може да се кара безопасно с висока скорост, а ниската скорост е предпоставка за задръствания".