И това добра заплата ли е бе наглец, що ти не вземеш да караш автобус пп 10 часа в трафика на София
Много хубаво. Взимат по 1500, а лекари и учители взимат много по-малко от тях. И само не ми кзвйте, че труда на шофьорите е по-труден. Само да кажем, че от лекарите зависи човешки живот, също така се дават и нощни дежурства. Само да кажем, че учителите изграждат характера на децата, училището е втори дом. Плащайте. После не се чудете, защо в България необразованите хора ще са повече от образованите. Депутати иддиоти.
4e dobra saplata vsimat 1500 lv ne e malko na m koi pensioner vsima tesi pari a sa karali 40 45 g s pensii 200 lv. Besobrasie gerb kalfin dokaraha pensionerite do miseria ama schte im se vraschtaü
Защо не коментираш заплатите на директорите и шефовете в градския транспорт, твойта също? Занимаваш се със шофьорите които работят без почивки, стават в 03 часа и се прибират в 02 часа. Засрами се.
Кога държавата,ще обвърже стартовите заплати по браншове със закон!!!Както се формира депутатската например!
Е добре де никой ли от Вас не се притеснява от факта че го возят хора, които работят по 25-26 дни в месеца и немогат да си ползват почивките, а тия дето слагат шошьорите на градския транспорт в групата на ниско квалифицираните са смешници
Шофьорите взимат по 1500лв., продавачите взимат по 1000лв. и нагоре,.......не знам какви още там едва завършили взимат по сумати ти пари и пак няма кадри за нискоквалифициран труд - защо, защото ги мързи! А тези които са инвестирали в себе си, образовали са се...........какво, работят за по 500, 600, евентуално в най-добрия случай до 1000лв. Защо, защото в България квалифицирания труд е евтин. Е не се чудете защо тогава квалифицираните хора напускат страната!
Крусев, защо не кажеш колко е основната заплата? До октомври 2016 беше 804.50лв. От октомври 2016 стана 874.50лв. Това,че хората работят без почивки по 10-13 дни и по 3-4 почивки месечно което не е законно, защо не го коментираш. Да се сезира инспекцията по труда и да се направи проверка и ревизия в целия ЦГМ.
1200 е ниска заплата за напрежението и отговорноста, която носят, за сравнение тираджия поечели между 3-4000 и не му се налага да кара в градски трафик
Човекът се бори за правата си и това на другите шофьори, а те го уволняват. Дааа, диалогът ви е перфектен.
сега шушляка да го съдят за пропуснати ползи. капитализъм, майка, да си трае, че и за 600 кинта ще довтасат от провансо.
Тия синдикални организации са само за парлама!Никой не може да накара работодател да подпише колективен трудов договор,ако той не иска!Трябва основна промяна на кодекса на труда!!
"Целим през следващите няколко години средната възраст на автопарка в автотранспорта да бъде между 5 и 7 години" Ще либерализират и този публичен сектор явно. Тогава и билетчето ще стане 3-4 лв.
1200 лева е заплатата добре,но като изпаднеш със закъснение повече от 3-4 минути те глобяват , климатиците ако не са на икономия пак глобяват , и то пак шофьора се прибира във вкъщи с 900/1000 лева , но пак е малко като си на ден 10 часа зад волана и почиваш 3/4 дена месечно.Много е прав този от дружба , който направи протеста , но не са прави тези , който не застанаха зад гърба на този смел шофьор който си търси правата!
А защо учителите са на половина питам? Това герберастката политика, тук да останат само шофьори и сервитьори
Я този да обясни за да вземе 1500лв колко изънредни часове трябва да е заработил шофьора и дали е законно.Времето за работа и уоравление е строго регламентирано.Ако стане ПТП и водача е работил повече кой е виновен?
Шофьорите в градския транспорт въртят волана за 1200-1500 лв.