33

Анонимен

преди 19 часа

До 32 - спокойно, няма да ни забранят да дишаме, само ще въведат "въглеродна" такса за това.

32

Анонимен

преди 19 часа

Забрани! Забрани! Забрани! Откакто сме в ЕС само забрани. Утре ще ни забранят за дишаме.

31

Анонимен

преди 19 часа

Какви необразовани безсмислици снасяте сега, естествено, че много части от бракувани коли ще свършат същата работа като нови, или поне почти същата! Първо, врати и брони и капаци! После, има бракувани коли заради удар, една кола може да е ударена отстрани или отзад и да има напълно здрав и почти нов двигател! Естествено, че ако ставаше дума за "опазване на околната среда", хиляда пъти по-екологично и "устойчиво" е да се ползват здрави части от бракувани коли, вместо да се произвеждат нови!

30

Анонимен

преди 19 часа

Според мен с това продаване за части има възможност от някоя автокъща да продадат колата като кола втора употреба вместо да я използват за части и да излъжат клиентите и това е добра идея да се забрани.

29

vs

преди 19 часа

Те новите китайски, турски и т.н. са много по - зле от старите такива! Уплатненията на вратите на коли на по 27 години са като нови! Сегашните са тотална щета! MaлoyMHициTe в НС не спряха с глупостите! Като са толкова отворени, нека да ми покажат ЕДНО нещо, което е наред в Държавата! ЕДНО! Много е важно да платиш 5к за избор на екип в болница (като екипа е един), те да се занимават със стари автомобили!!!!!!!!!!

28

Анонимен

преди 19 часа

Чудя се кога ще им писне на хората от тия алчни ***

27

Анонимен

преди 19 часа

До мдаааИзлиза, че частите от тези коли дори да се вземат и да се използват за ремонт на друга кола, то те няма да издържат дълго.

26

Анонимен

преди 19 часа

Тя колата щом е бракувана няма как в нея да има качествени части, които не са износени.

25

Анонимен

преди 19 часа

Начи, вместо да разбъртиш някой чарколяк който работи и да го ползваш... трябва да направиш всичко на скрап, а нуждата да се задоволи от новонаправен чарколяк и това за да... спасим природата. Нещо логиката не я долавям. Не е ли точно това по-вредното ?!?!

24

Анонимен

преди 19 часа

Как ще "опазим околната среда" като вместо да ползваме произведени части за да подържаме произведени коли, ни задължават да произвеждаме нови части или направо нови коли наместо това???

23

Анонимен

преди 20 часа

Като не ги продадат тук, ще ги изкупят в страните на Африка и Латинска Америка. ще пострада отново нашето население. Първо, ще се увеличи цента на ремонта, второ, ще има изоставени някъде си полуразглобени стари коли, трето, сивият сектор ще процъфтява още повече. И четвърто: Да се има предвид, че заложеният план за приминаване към електромобили се проваля с гръм и трясък.

22

Анонимен

преди 20 часа

Смешници, вие ще ми кажете какво да си държа в двора и как да се разпореждам с него. Колко взехте от формичките за отпадъци. Много ми е интересно как ще ме накарате да си дам колата и да я разглобявам като ми е в имота. Я вземете и се занимавайте със стойностни неща, а не да лобирате за поредния бос на отпадаците

21

Анонимен

преди 20 часа

Докато не се изринат и обявят за терористи екоталибаните, ще ни мачкат и гаврят - това са фактите.

20

Анонимен

преди 20 часа

Предложеното е лобизъм, обратното е на грижа за околната среда. Ако се приеме, потвърждава, че жиевеем в общество, което не цени труда, а му се подиграва, в общество, където е престижно да унищожиш много, за да се изперчиш, че можеш да "си позволиш" ново.

19

Afuera

преди 20 часа

Поредното етатистко своеволие и простотия.

18

Hondo

преди 20 часа

Казвайте поне кой ги дава тези предложения, все пак избори предстоят.

17

След като не искате

преди 20 часа

Възраждане, нека така да е! Народ от овце!

16

Шукаар

преди 20 часа

Кой точно ги измисля тия дивотии?

15

aaa

преди 20 часа

Тотални *** са тези в парламента. Просто нямам думи.

14

Анонимен

преди 20 часа

А как ще разберат дали не си продал някоя част под капака или целия двигател примерно?