Всички решения си имаха логично обяснение.А сега всеки си прави каквото иска-Шуменския на времето си беше Добър и трудно се изкласяваше там,сега измислен и платен.Университетите с педагогика не случайно бяха пак там.Даже и Тодор Живков разбираше че трябват грамотни специалисти.Не можете да го стигнете.Не съм фен ни на комунисти ни на Герб но сега няма мислещи .Има лапащи управници
Проблема е,че тези завършващи за учители после наистина стават учители и отиват в турски села.Не знае български,и учи и децата на това.В един момент обаче ,дали в междучасие или час,се преминава на турски,особено точно при началните защото не може да разбере български.Колко българи учители се принудиха да по научат турски.Не случайно през 60те години заради масовото незнаен е държавата взимаше мерки-създаване театри,оркестри а младите специалисти получаваха повече.Всяко нещо горе долу си имаше
В статистика е важно как ще представим резултата. В статията се прави опит да се изкара успех една трагедия, а именно , че децата не могат да отговарят на отворени въпроси защото образованието се разбива от 25години. Математиката им е трудна и всичко е пълна трагедия.Но в страната на Винету това не е проблем. Другата година всички изпити ще са с квадратчета с да и не за отговор и някой ще ги упътва как да попълнят и така ще подобрим успеваемостта . Щастливи са простите.
До ДобруджанецЕстествено е турците да са с по слаби оценки по български , все пак не им е майчин език
Погледнете районите с нисък успех-Шумен че има Декан Ангелова една простичка от Дпс и 99%от завършващите за "учители"не могат да говорят правилно български но парите усвоени от правилни хора.Такива са с предимство в районите на Дпс. Силистра-шефката на мон не може да вземе решение без дпс и смч.Смолян като Шумен-99%турско говорещи. На почит са баклава, рушвети. Не сте живели сред тях и не сте им яли попарата! Ангелова от 20години си обича подаръчета
Рекордно високи оценки по български на изпитите след 4-и клас