Тази информация има смисъл, само ако компанията ни предлага някоя/няколко линии до София. Иначе... ЕрФранс откриха най-сетне и колелото.
В допълнение на номер 6 мога да кажа, че ако пътуваш при зимни условия и първият ти полет закъснение и си изпуснал прекачването, комапнията ти осигурява хотел, в който можеш да преспиш. Ако летището е затворено поради метеорологични условия, пак ти осигурява хотел за колкото време е нужно и ти презаверява билета. При нискотарифните изпуснеш ли полет, хич не им дреме, че първият е закъснял. Купуваш нов билет и спиш, където намериш за добре.
До 2, ако не си лятал скоро с Бийз еър, Бг Еър - ще разбереш много бързо разликата. Ниска хигиена, смешни стюардеси, минималистична бисквитка в най-добрия случай мини долнопробно кексче, шоколадче. Относно багажа Райън, Майън, изи-Бизи и Биийз Еър искат по 30 до 50 евро за куфар до 23 кг. - нещо което влиза в цената на нормалните компании, отделно ако "ръчната" ти чанта е напращяла и е по тежка от 6 кг. и по обемиста - още 50 евро.Страхотно е! Невероятно е! Изгодно е! :)))
Ima dosta kolichistveni/kachestveni razliki, koito mogat da se izbroqt i da obosnovat razlikata v cenite. Nai-lesno se useshta obache ako ti se sluchi da zakusash na nqkoe letishte...
Разликата между скъпите компании като Бритиш Еъруейс, Луфтханза и евтините като Изиджет каква е точно? Как си оправдават 10-кратно по-високите цени? По-високо качество на кое? Самолетите им са същите, времетраенето на полетите- същото, само дето стюардесите на евтините са по-грознички и застарели, ама то пък не че в скъпите ти правят безплатна св*рка, така че не знам...
Ер Франс пуска билети по 49 евро