53

Важното е

преди 11 часа

Таксите да растят!!! ЕКОто му е...и майката!!!

52

115

преди 14 часа

А, когато регистрираш кола нов внос, и си заплатил екотакса, това какво е?Рекет от държавата, после пък нямаш право да продаваш собствената си кола на части? ЗАЩО?ТЯ Е ЛИЧНА, СЪОИ ТИ В ГАРАЖА, ЗА КОЙТО ПЛАЩАШ ДАНЪК, НО НЕ МОЖЕШ ДА Я ПРОДАВАШ?!БЪЛГАРИ, МАЙ Е ВРЕМЕ ЗА ГРУБА, А НЕ НЕЖНА РЕВОЛЮЦИЯ, СОБСТВЕНИТЕ ВИ ИЗБРАННИЦИ ВИ ТАКОВА МАМАТА В ИНТЕРЕС НА НЕЧИИ ФИРМИ!

51

Анонимен

преди 15 часа

Този закон означава само едно: секторът "Търговия с употребявани части за автомобили" генерира толкова големи приходи, че бай Пешо Щангата вече се е сдобил с политическо лоби!

50

Анонимен

преди 17 часа

Това е голям удар по сашито горублянския татуиран играч сина на митко милюционера,разхвърлял над триста автомобила между Горубляне и младост 4 в полето. Няма разрешителни, няма фискални бонове, няма НАП, РИОСВ, няма общини, кметове,само кеш пара и татуси. Но явно продава бутикови части, защото клиентите му са все със скъпи коли,а частите ги вземат в малки пликчета, сигурно винтчета на прах и да не ги загубят са опаковани добре.

49

Анонимен

преди 17 часа

Тогава няма да се продават, а ще се "подаряват" по споразумение...

48

Т

преди 18 часа

До Запознат, явно и ти си в бизнеса. Иска ви се хората да нямат избор и направо да ви подаряват старите си коли, а вие да диплите пачки за тяхна сметка. С подобен закон дори ще ги поставят в такава безизходица, че най-вероятно ще трябва и да ви плащат, за да им вземете колите. Големите БГ бизнесмени, голямото нещо... за нищо не ставате, все чакате държавни поръчки и намеси.

47

Анонимен

преди 18 часа

Ако имам ферари до 2004 скрападжията ще ми го купи на килограм ли?

46

Анонимен

преди 18 часа

това е лобизъм. А старото колело мога ли да го продам? Има случаи когато нап се активирали срещу хора пуснали няколко малки продажби през сайтове. Абсурд! Всичко ще не е нужно би трябвало да мога да го продам. Само скрападжиите ли ще печелят? Пробвал съм да продам кола и онзи отсреща ми обяснява, че всичко до 2004 го купували на килограм. Не давали цялостна оценка. Само един кожен салон струва колкото дава скрападжията за цялата кола. А скоростна кутия и двигател?

45

Анонимен

преди 18 часа

До Запознат, всъщност това е ярък пример за лобизъм и нищо повече. Хората реагират, защото се въвежда пореден закон, който е маскиран като грижа. Всъщност гарантира приходите на "запознатите" като теб. Няма лошо да се опитвате да въртите бизнес. Има лошо да извивате ръцете на хората за да въртите бинезнес.

44

Анонимен

преди 19 часа

Запознат, намекваш че политиците се интересуват от нашето здраве или "природата". Ако сериозно вярваш това си този месечния носител на наградата на Дарвин.

43

Запознат

преди 19 часа

Отново за функциоално неграмотните, ще преведа статията - проблемът е къде се изхвърлят частите, флуидите (масла, греси, хладилени агенти) - това са токсични вещества които разбовяват вас и вашите близки - ако имате гаечен ключ, това нищо не значи, поинтересувайте се къде отиват всички токсични вещества в един сервиз. (ама истински такъв, не шано сервиз)

42

Анонимен

преди 19 часа

Българи, мафията ви притиска по все повече начини. КОГА ЩЕ СЕ СЪБУДИТЕ?

41

Този Който

преди 19 часа

До Запознат 37 - незнам кой е функционално неграмотен, ама доколкото разбирам искат да забранят на чичо от село да си продаде скоростната кутия и двигателя на стария Опел, преди да го предаде на скрап, за да си изкара 100-200 лв повече от тъй или иначе приключилия автомобил. Та чичо от село трябва да отиде почти да подари колата на "лицензопритежателите", а те от своя страна да имат право да я разкомплектоват. Е това ако не е лобизъм, здраве му кажи...

40

Анонимен

преди 19 часа

До Запознат Имам гаечен ключ - ето, имам нужното оборудване! Притежавам автомобила си и мога да го продам, ако реша - ето, имам "лиценз"!

39

Анонимен

преди 19 часа

Ей, ще удошите и най-малкото което ни остана! А защо джиповете на най-богатите със допълнителни 2 седалки в багажника, минават с данъчен кредит за покупка, както горива, обслужване и т.н.... Това кога ще оправите

38

Анонимен

преди 19 часа

Поредната статия, която не е написана, за да обясни, а за да сее раздори. Изглежда лобито на автоморгите, които до сега не са ми издали нито една касова бележка за морга част и съответно плащат доста занижени данъци спрямо печалбата си, са решили да си вдигнат дохода за сметка на обикновения човек = неюридическо лице, на който се забранява да извършва търговска дейност без да има фирма и съответно не плаща никакви данъци. При завишен контрол тази мярка може да донесе сериозен приход на държавата

37

Запознат

преди 19 часа

За пореден път се убеждавам, че коментиращите в този сайт не могат да четат или ако могат, с функционално неграмотни.Прочетете статията, става на въпрос да се забрани на хора без нужното оборудване/лиценз да разглабят и продават автомобили на части - те изхвърлят непотребните/бракувани части в природата като замърсяват подпочвените води, от там се тровят растенията, животните, всички ние и децата ни страдат с тежки заболявания.Автомобили ще продължат да се продават на части, но от сервизи.

36

Николай

преди 19 часа

Цели се увеличение на продажбите на стари и нови коли.Лобистко предложение.Всички са такива, особено във тази територия.

35

селянин

преди 19 часа

никаква околна среда закона е лобистки за да може само определени хора да печелят а чий са тези хора помислете чий са фирмите за вторични суровинй

34

мишо

преди 19 часа

Все повече се вижда, че политиците не представят благоденствието на народа, и тук и у нас.