А, когато регистрираш кола нов внос, и си заплатил екотакса, това какво е?Рекет от държавата, после пък нямаш право да продаваш собствената си кола на части? ЗАЩО?ТЯ Е ЛИЧНА, СЪОИ ТИ В ГАРАЖА, ЗА КОЙТО ПЛАЩАШ ДАНЪК, НО НЕ МОЖЕШ ДА Я ПРОДАВАШ?!БЪЛГАРИ, МАЙ Е ВРЕМЕ ЗА ГРУБА, А НЕ НЕЖНА РЕВОЛЮЦИЯ, СОБСТВЕНИТЕ ВИ ИЗБРАННИЦИ ВИ ТАКОВА МАМАТА В ИНТЕРЕС НА НЕЧИИ ФИРМИ!
Този закон означава само едно: секторът "Търговия с употребявани части за автомобили" генерира толкова големи приходи, че бай Пешо Щангата вече се е сдобил с политическо лоби!
Това е голям удар по сашито горублянския татуиран играч сина на митко милюционера,разхвърлял над триста автомобила между Горубляне и младост 4 в полето. Няма разрешителни, няма фискални бонове, няма НАП, РИОСВ, няма общини, кметове,само кеш пара и татуси. Но явно продава бутикови части, защото клиентите му са все със скъпи коли,а частите ги вземат в малки пликчета, сигурно винтчета на прах и да не ги загубят са опаковани добре.
До Запознат, явно и ти си в бизнеса. Иска ви се хората да нямат избор и направо да ви подаряват старите си коли, а вие да диплите пачки за тяхна сметка. С подобен закон дори ще ги поставят в такава безизходица, че най-вероятно ще трябва и да ви плащат, за да им вземете колите. Големите БГ бизнесмени, голямото нещо... за нищо не ставате, все чакате държавни поръчки и намеси.
това е лобизъм. А старото колело мога ли да го продам? Има случаи когато нап се активирали срещу хора пуснали няколко малки продажби през сайтове. Абсурд! Всичко ще не е нужно би трябвало да мога да го продам. Само скрападжиите ли ще печелят? Пробвал съм да продам кола и онзи отсреща ми обяснява, че всичко до 2004 го купували на килограм. Не давали цялостна оценка. Само един кожен салон струва колкото дава скрападжията за цялата кола. А скоростна кутия и двигател?
До Запознат, всъщност това е ярък пример за лобизъм и нищо повече. Хората реагират, защото се въвежда пореден закон, който е маскиран като грижа. Всъщност гарантира приходите на "запознатите" като теб. Няма лошо да се опитвате да въртите бизнес. Има лошо да извивате ръцете на хората за да въртите бинезнес.
Запознат, намекваш че политиците се интересуват от нашето здраве или "природата". Ако сериозно вярваш това си този месечния носител на наградата на Дарвин.
Отново за функциоално неграмотните, ще преведа статията - проблемът е къде се изхвърлят частите, флуидите (масла, греси, хладилени агенти) - това са токсични вещества които разбовяват вас и вашите близки - ако имате гаечен ключ, това нищо не значи, поинтересувайте се къде отиват всички токсични вещества в един сервиз. (ама истински такъв, не шано сервиз)
До Запознат 37 - незнам кой е функционално неграмотен, ама доколкото разбирам искат да забранят на чичо от село да си продаде скоростната кутия и двигателя на стария Опел, преди да го предаде на скрап, за да си изкара 100-200 лв повече от тъй или иначе приключилия автомобил. Та чичо от село трябва да отиде почти да подари колата на "лицензопритежателите", а те от своя страна да имат право да я разкомплектоват. Е това ако не е лобизъм, здраве му кажи...
До Запознат Имам гаечен ключ - ето, имам нужното оборудване! Притежавам автомобила си и мога да го продам, ако реша - ето, имам "лиценз"!
Ей, ще удошите и най-малкото което ни остана! А защо джиповете на най-богатите със допълнителни 2 седалки в багажника, минават с данъчен кредит за покупка, както горива, обслужване и т.н.... Това кога ще оправите
Поредната статия, която не е написана, за да обясни, а за да сее раздори. Изглежда лобито на автоморгите, които до сега не са ми издали нито една касова бележка за морга част и съответно плащат доста занижени данъци спрямо печалбата си, са решили да си вдигнат дохода за сметка на обикновения човек = неюридическо лице, на който се забранява да извършва търговска дейност без да има фирма и съответно не плаща никакви данъци. При завишен контрол тази мярка може да донесе сериозен приход на държавата
За пореден път се убеждавам, че коментиращите в този сайт не могат да четат или ако могат, с функционално неграмотни.Прочетете статията, става на въпрос да се забрани на хора без нужното оборудване/лиценз да разглабят и продават автомобили на части - те изхвърлят непотребните/бракувани части в природата като замърсяват подпочвените води, от там се тровят растенията, животните, всички ние и децата ни страдат с тежки заболявания.Автомобили ще продължат да се продават на части, но от сервизи.
Цели се увеличение на продажбите на стари и нови коли.Лобистко предложение.Всички са такива, особено във тази територия.
никаква околна среда закона е лобистки за да може само определени хора да печелят а чий са тези хора помислете чий са фирмите за вторични суровинй
Предлагат забрана за продажбите на бракувани коли на части