166

до 165

преди 5 години

А могат ли да изминат поне 1000 км без да се повредят?Защото служебните ни нови коли са всичките от марката "Жив Зян".Електрониката им е правена в час по трудово от 3 годишни китайчета,двигателите им са целите в масло и непрекъснато им светят всякакви датчици дето никой не знае за какво са!Разбирам,че продажбата на нови коли не върви и то има защо.Всяка по нова модификация е задължително много по калпава от по старите!Новите коли са срам за инженерството!

165

Златко

преди 5 години

Повечето коли се водят служебни и разни девойки ги карат без да им пука на ***. Така, че им е през дедовия как ще обрулят народа. Айде наздраве !

164

Анонимен

преди 5 години

До БобчоСофия с уреден градски транспорт ама друг път. Излез зима и есен да чакаш автобус...

163

Анонимен

преди 5 години

Готвят се нови грабежи на заспалия Български народ. Великденски подарък но за *** облечени във власт.

162

Анонимен

преди 5 години

Доказано е.Над 50 годишните пешаци отделят най много парникови газове.И Ко прайм сега ще ги спираме от движение?

161

Бобчо

преди 5 години

Чета типично хейтърски коментари от кореняци софиенци. В София наистина е добре устроен градския транспорт, но има мноооого населени места, където без кола си загубен. Магазин, лекар, аптека, училище, работа. Сещате се, че хората, живеещи по тия места не са от най-платежоспособните, но пък за сметка на това са мнозинство. И не случайно написах по-долу, че тия хора ако им вземеш колите ще отидат в голямото село на центъра.

160

Пешак брадат

преди 5 години

Данъкоплатците избиратели също замърсяват природата чрез изхвърляне на вредни газове и субстанции. Там защо не се вземат мерки за ядат по малко . Или да се монтират катализатори. Особено за дизелите дето карат на *** с чесън .Къде са директивите на ЕС по въпроса.

159

Анонимен

преди 5 години

Трябва революция в държавата.

158

Край

преди 5 години

Грейт уол волекс 10 на 5г. на 100 хил. км. е 5 хил. лева и е ЕВРО 5Същото е и с Дачия Сандеро.*** какво говоря - това не са коли достойни за простия-беден. Простия-беден иска "лукс" бизнес класа на 20г. с голем дизелак.

157

Анонимен

преди 5 години

Да се чете: Революционни промени за увеличаване на корупцията и рушветаджийството.

156

шматка

преди 5 години

Големия зор е как да накарат бедния българин да си купи нова кола за да подпомага автоиндустрията на запад.Това е истината.Западняците вкараха екокатегориите със същата цел.Излиза евро 6 и забраняват всичко до евро 3.Излиза евро 7 и забраняват до евро 4 и т.н и т.нНямаме пари за нови коли!.Глупости.Има банки.

155

Край

преди 5 години

На простия, беден да му отнемат "колата". Тогава ще настане апокалипсиса. За него най-важно е да кара. Може да нема къде да кара, може жена му да му сади рога, може децата му да пушат трева, може майка му и баща му да немат парно че им е скъпо. Може тапетите да са му от тошово време, да е с плетени "обувки" от пазара. Може зъбите да са му изгнили и изпадали. Може да пие найлонова бира пред блока. НОда му вземат мустанга - ще налети на бой.Не обичам простия беден.

154

Бобчо

преди 5 години

Пак плашипуттарници някакви се фърлят. Това няма как да се случи, защото 80-90% от колите трябва да отидат за скрап. А водачите им ще се съберат на центъра на София. Но вожда точно от такива неща се насссира.

153

Целта им е,

преди 5 години

да очистят старите коли от пътя и да намалят катастрофите! Отдавна се опитват с ограниченията, защо не си го кажат директно, над 10 годишни коли да няма по пътищата, така само богаташите ще си карат, и без това си разпределиха България. Двутактовите директно ги слагат в най долната графа!? Нима едно скутерче ще замърсява повече от един мощен джип?

152

Д-р Гилотен

преди 5 години

Можем да променим революционно управляващите!Можем да ги снишим с по една глава!

151

Анонимен

преди 5 години

Революционна промяна ще бъде че вместо 25лв таксата за преглед ще нарасне на 50 или 75лв а защо не и 100лв.

150

анонимен

преди 5 години

АЗ НЕ ИСКАМ ЧИП !!!!!!!!!За какво им плащам заплати на тия управници?!? Ще ги уволня!

149

Реалист

преди 5 години

При българския "професионализъм" ще стане като с винетките..

148

Анонимен

преди 5 години

Време е да започне строежът на бесилки на площада пред Народното събрание!

147

Анонимен

преди 5 години

В Словакия няма пътен данък, а прегледът е на две години.-----------------У нас пък сиимаме Герб, и частни пунктове за ГТП, които всеки с пари може да сертифицира, стига да има под ръка оборудване и 2-3 специалисти, завършили университет, в който им обясняват, че плъзгащите лагери на коляно-мотовилковия механизъм се въртят вътре в моновилката.Действителен случай-доцент в прехвален софийски вуз го е казвал, също така е казвал, че съвременния двигател се маже чрез плискане само.....