И докато американците анализираха защо се повреди левият двигател, руснаците анализираха защо не се повреди десният!
Катастрофата няма нищо общо с обшивката на самолета!Най-вероятно причината е техническа - проблеми с електрониката или двигателите!През 2014г. Боинг 787 например, имаше сериозни проблеми с литиево - йоните акомулатори.На два от самолетите беше възникнал пожар, но всичко се размина без жертви
До Анонимен"Просия отдавна не произвежда фрези или ако прозвежда, те са годни само за Ростсельмаш."ХАЙДЕ ПОРЕДНИЯ ОПОРНО ТОЧКОВ ЛОЗУНГОВСлед Грузинския конфликт 2008 година бяха наложени на РФ(независимо че Грузия започна конфликта) санкции - да не се продава машинария за военното и/или двойно предназначение - в това влизат всякакви модерни стругове.Първото импортозаместване което рашките направиха беше да пуснат завод за заводи или за въпросните 3Д стругове с достатъчна точност 2010 работи
До Анонимен"Обработката на титанови детайли в Просия се извършва на западни машини, тиквеници такива.Въобще всичко що-годе модерно, което се произвежда в Просията, се прави на станки, с които руснаците се сдобиха след 2010 година"Понеже не си се интересувал и естествено говориш едно към кесим. Въобще всичко що-годе модерно, което се произвежда в Просията, се прави на станки, с които руснаците се сдобиха след 2010 година произведени в РФДа тогава пуснаха собствените 3Д с точност 1/10мм
И 747 и 777 и 787 бяха по същия начин. Много знае *** няната руска голова,777 и 787 изобщо нямат катастрофи досега. Единият лети вече 25 години, другият 10.
Обработката на титанови детайли в Просия се извършва на западни машини, тиквеници такива. Въобще всичко що-годе модерно, което се произвежда в Просията, се прави на станки, с които руснаците се сдобиха след 2010 година
Първи полет за деня значи машините не са подгрети и нямат индикатор за това с околната среда.
CQLO KREMIKOVCI SEDI I SE RAZPADA NAPRAVETE ZAVOD ZA RAKETI I SAMOLETI BE SCHOPI UBIITE SVETA 2 MILIONA TY.PACI STE TAM
TC TC TC TC KOLKO BG SAMOLETNI SPECOVE LELEEEE AMI DAITE DA NAPRAVIM EDIN ZAVOD ZA SAMOLETI I DA UDARIM SVETA U ZEMQTA S TEXNOLOGII I PROIZVODSTVA NE DA SME BEDNI I POSLEDNI MA GANQ E SAMO BLA BLA BLA
До Анонимен"Щом използват някакъв материал те много добре знаят как да го обработват."Проблемът е в цената. Защо САЩ ползват руски фирми и плащат баснословни цени за Титаниеви изделия и за ракетни двигатели на ракетите Атлас? Защото те са много по-евтини от еквивалентните произведени в САЩ
Тука съм съгласен .Тази част КАЧЕСТВЕНО от титан само руснаците засега могат да я направят . Американците за тази технология която говора правят само основните части от конструкцията на раптора по тази технология .Ама това са много по едри и груби части които не се подлагат на допълнителна обработка .Иначе ги правят в едри мащаби .Искам да кажа много по мощно .Който е наясно ще ме разбере .Само раптора е така направен ф35 е смотан
Алоу, диванните инДжинерчете, шо се занимаване с неща, от които хабер си нямате? Я си гледайте лаф-тофчетата и бутиковите смартове.
До До 63Като много знаеш,що в Европа и Северна Америка рядко падат самолети,въпреки силно натоварения трафик,а все в диви и полудиви държави?И не ми хвали африканци и азиатци на тема безопасност.Лети си ти с такива "солидни" компании!
До Vтакава чат найстина трудно се прави качествено ;)Ами прави се, руснаците доставят на Боинг не само титан и титанови сплави, а и готови части. Последното не е много известно. Титанът се обработва трудно и точно руснаците са майстори в тази област. Не случайно шасито, на което каца Еърбас 380 (производството на който спряха!) е изцяло направено в Русия и тежи 3.5 т. Изглежда парадоксално, че РФ захранва промишлеността на врага си със стратегически суровини и му продава ракетни двигатели и
Когато спрат да ползват напудрени таралясници, може и да намалеят катастрофите, но с тези пилоти еднодневки, карали курса от ден до пладне надали!
Ethiopian и Lion Air: Две катастрофи, две авиолинии... Самолетът – Boeing 737