ако е техническа грешка , на ли се сещате какво ще стане с поръчките на самолети към германо-френския консорциум Еърбъс , за това е най-лесно , да се обвинят пилотите , смешно е , че първия пилот е бил отишъл до тоалетна , при условие , че полетът е два часа
"Или е психопат, или е самоубиец, или е терорист. Няма какво да се умува толкова. Аз залагам на третото.."Tерористите обикновено не си "дишат спокойно". По-скоро изразяват мнение, казват против какво се изразява тяхното действие или бездействие. Казват ЗАЩО са постъпили така. Оставят писма или пък други хора пределно ясно знаят за действията им и връзката между тях (между тези хора) е достатъчно прозрачна. Рано е да се каже това, което си предположил.
До Анонимен 99Pilota ne otgovoril na chukaneto na vratata . a prodalgil da si disha.... Ima samnnija da e otroven s hranata.....nemskite medii.
Направо си мирише на терористичен акт. Четох в други статии, че от записите става ясно, че на чукането и виковете на командира, прословутият втори пилот не е отвърнал, а продължил да си диша спокойно, без да отключва вратата. Е? Или е психопат, или е самоубиец, или е терорист. Няма какво да се умува толкова. Аз залагам на третото..
Ей, много филми с космически кораби гледате!И главния герой спасява всички от експлозия на борда, като измъква хората в последния момент.
До boby"Единственото смислено решение при сериозна авария на борда, неминуемо водеща до катастрофа е да има отсек в самолета, в който да се натъпче всичкото народ и този отсек да се отдели като капсула от останалата част"По-тъпо нещо не бях чувал от години!!!
До bobyОсвен това, товаренето на самолети е като при корабите. Капитана сам преценя коя тежест къде да се намира. Катапултиране "ред по ред" както си предложил, без въобще да помислиш, ще дебалансира самолета.
До bobyБоби, това което предлагаш е неизпълнимо.Ако направят самолет с катапултиращи седалки за всички пътници, той просто няма да отлепи от земята... от тежест.Не забравяй, че това са го мислили хиляди инженери. Хиляди! Едва ли те са нямали "добро желание".
Ne im vjarvam.....i nikoi ne im vjarva.....mnogo stanaha naposledak takiva samoletni katastrofi,i vse neizjasneni....a tezi nabarzo si nameriha udobnata versija....
Имаше една от сериите "Мейдей" по Дискавъри Чанъл за един пилот, който решава да се самоубие. Каза на другия да отиде да му донесе кафе и той се заключи. След това изключи автопилота и с пълна скорост го насочи към земята. Самолетът започна да губи парчета от голямата скорост и гръмна в земята. Голям пътнически самолет с много хора.Не можах да намеря в Ютуб точно това, което съм гледал, за да ви дам линк.А 320 се води наистина един от най- безопасните самолети.
До bobyЗвучи добре, стига де се постави за цел технологичното решение винаги ще се намери. Вместо това авиокомпаниите пръскат пари за рекламни кампании, че видите ли статистически бил най - безопасния транспорт, хапване, пийване, филмче им пусни, бонбонки ще ни почерпят засуканите стюардески, все психологически трикове за намаляване на безпокойството и успокояване на стадото.
Сигурно е отишъл до тоалетната, през това време кабината се е разхерметизирала и на пилота вътре му е прилошало за това не е могъл да му отвори! Тепърва ще има хиляди версии, но едва ли ще се стигне до истината!
До Анонимен> Я си развинтете малко въображението господа. Този, който *** на вратата утрепва първия преди да излезе от кокпита. След това се връща и *** на вратата, за да заблуди разследването, забива смолета надолу и цялата вина ще бъде хвърлена върху първия пилот.Хапчетата! Бързо!
Винаги съм се питал защо авиопроизводителите не насочат вниманието си към производството на парашути, които при технически проблеми да намалят силата на сблъсъка със земята на целия самолет. (В случая не става въпрос най-вероятно за повреда, но все пак в много други случаи могат да помогнат)
В А320 не може да се прави секс, е поне не пред 145 ч. Самолета е като автобус, всичко се вижда. Така, че варианта "секс между персонала" е изключен. Човека може да е отишъл до WCто. Тука вече може да се гадае, здравословен проблем или самоубийство с терористичен акт. Ако беше тероризъм щеше да се разбие в Марсилия или Ница или др. голям град. Така, че пилотите може и да са натровени. На единия му прилошава отива до WS а другия припада, пада напред бута лоста до край и изключва автоматиката и ..
Така е, но тази игра на числа и проценти е просто един от психологическите трикове на авиокомпаниите, за преодоляване страха на хората от летене. С автомобили, ЖП, кораби пътуват ежедневно в хиляди пъти повече хора, естествено злополуките и жертвите ще са повече. Проблемът е, че при ЖП катастрофа от 200 пътника, примерно, няма да загинат 200, ако машиниста получи анфаркт. Във въздуха нещата са безнадеждни.
Май не си много информиран.Транспортът със самолет е най-сигурният транспорт.Загиналите при инциденти са в пъти по-малко,отколкото при автомобилни катастрофи.
ДО 72. ТОВА Е ДОБРА ИДЕЯ САМО ЧЕ ЗА ДА СЕ РЕАЛИЗИРА СЕ ИСКАТ МНОГО ГОЛЕМИ КАПИТАЛОВИ ВЛОЖЕНИЯ. КОИТО КАПИТАЛИСТИТЕ ТРЯБВА ДА ВЛОЖАТ. А КАПИТАЛИСТА Е ТАКОВА ЖИВОТНО КОЕТО МРАЗИ ДА ДАВА А САМО ДА ПРИБИРА.
Истината е, че това превозно средство си е една летяща тухла, спира тягата и довиждане. За около 100г. пътническа авиация не е създадено нищо фундаментално различно, което да повиши вероятността за оцеляване. Може би трябва да се намали размера на самолетите, скоростта, да се създадат някакви парашути, балони, аварийни двигатели, независими от другите. Трябва да се промени концепцията на въздушния транспорт, не само да се гони повишаване на печалби.
А на бас, че няма да е съмнителна народността на пилота.Че иначе що кръвнина ще трябва да плащат за кръвнина Луфтханза, не е истина.Ще бутнат колкото трябва на когото трябва и изведнъж катастрофата няма да е по тяхна вина.
Мистерия: Пилот на разбилия се самолет бил извън кабината