39

Анонимен

преди 10 години

Сега ще го отнесе някой техник, а шефа на фирмата ще получи порицание. Мои познат кара стока с бус, излиза извън града без винетка, защото шефа му отказва да купи, той отнася глобата, нищо че буса е служебен. Друг го глобяват че не е стигнал навреме в резултат каране с бясна скорост, защото самозабравилия се бизнесмен така е решил. Нямо ли стандарти на работа, отговорност но всички нива и санкции ще продължаваме да сме свидетели на такива трагедии.

38

Анонимен

преди 10 години

До Анонимен 45нормите изобщо не са променяни. За пътнически асансьори преоразмеряването на въжетата е точно 11 пъти спрямо полезния товар, и това се прави за да се гарантира безопасността с достатъчно висок коеф.на сигурност през целия експлоатационен срок - обикновено срока на амортизация е 25 години. При качествен монтаж, с качествени въжета - може да не ги сменяте и 30 години (но не значи че не трябва да се преглеждат за наличие на скъсани нишки и др. механични проблеми)

37

Анонимен

преди 10 години

До 46 С риск да Ви разочаровам, бих желал да Ви информирам, че "едно време", въжетата бяха пак по западен стандарт, защото бяха австрийски, а Австрия, както е известно, винаги е била западна държава.

36

do 25

преди 10 години

Така е! За това и много хора напускат, защото им писна да живеят сред бойклуци. Писна им да им падат бетонни козирки, керимиди, прозорци и метални ламарини по главите от сградите. Писна им да бъдат убивани в челен сблъск от отсрещният пиян шофьор. Писна им фондации и фирми да фалират и загубтие да бъдат покривани от техните пари. Писна им *** да получват цял живот безплатно жилища и ненормално големи помощи. Писна им от мутри, чалга и политици. "Не сме народ, а ***!".

35

do 36

преди 10 години

Викаш, значи, най-добре е да напусна работа и да започна да следя как всеки си върши работата, на когото му плащам, така ли. Еми нали за това има специалисти, бе мама му ****. Нали за това са сартифицирани, нали за това им плащаш. В автосервиза следиш ли като ти ремонтират двигателя, а? Стоиш ли зад гърба на монтьора да гледаш, дали не ти краде частите случайно?!?! Следиш ли в завод Добруджа как ти правят хляба, а? Следиш едни чушки. Това е пълен абсурд, което си написал просто!

34

до 44

преди 10 години

Аре стига си викал тука. Не ми пука, дали въжетата или спирачките или баба ти е причината. Не ме и интересува технически какъв е проблема! Това, което ме интересува, ЗАЩО е допуснато това БЕЗХАБЕРИЕ и кога всички тези 2000 фирми ще бъдат редуцирани до 1-2, кога ще има огромни глоби, кога ще има отнемане доживотно на лизенци и кога ще има затвори за загиналата жена и затвори за хората, които са допуснали и подържали тази порочна практика. Защото това е наказуемо със затвор!!!

33

Анонимен

преди 10 години

Докaто не видя хорa вкaрaни в зaтворa зaрaди трaгедиятa зa мен нямa държaвa.

32

Анонимен

преди 10 години

До 40 Прав сте за преоразмеряването но това беше по едно друго време сега по "западен" стандарт въжетата имат запас около 10 % а не пъти. Никой вече не влага труд и материали да подсигури по голям запас. Разчита се на правилното използване и поддържане, всички знаем че хората не чакат 5 мин за да слезе а се тикат като сардели претоварват понякога(не в случая) а и когато няма правилна поддръжка нещата в един момент водят до инциденти.Няма контрол и всеки си прави каквото иска това е в БГ.

31

Анонимен

преди 10 години

До 40 Прав сте за преоразмеряването но това беше по едно друго време сега по "западен" стандарт въжетата имат запас около 10 % а не пъти. Никой вече не влага труд и материали да подсигури по голям запас. Разчита се на правилното използване и поддържане, всички знаем че хората не чакат 5 мин за да слезе а се тикат като сардели претоварват понякога(не в случая) а и когато няма правилна поддръжка нещата в един момент водят до инциденти.Няма контрол и всеки си прави каквото иска това е в БГ.

30

Анонимен

преди 10 години

КАПАКА НА ШАЛТЕРА НЕ Е ВИНОВЕН СЕЛЯНЧЕТА. ВИНОВЕН Е СКОРОСТНИЯТ ОГРАНИЧИТЕЛ КОЙТО НЕ СЕЕ ЗАДАЕЙСТВАЛ ДА ЗАКЛИНИ КАБИНАТА. СКОРОСТНИЯТ ОГРАНИЧИТЕЛ ПРЕДСТАВЛЯВА УСТРОЙСТВО КОЕТО ТРЯБВА ДА ЗАДЕЙСТВА КЛИНОВЕТЕ НА КАБИНАТА КОИТО СЕ НАМИРАТ ОТСТРАНИ НА КАБИНАТА И РЕЛСОВИЯТ ПЪТ. И КОГАТО КАБИНАТА ПРЕМИНЕ СКОРОСТА КОЯТО Е ОПРЕДЕЛЕНА В ПОСОКА НАДОЛУ ТРЯБВА ДА СЕ ЗАДЕЙСТВА И ДА СЕ ВКЛИНЯТ В РЕЛСОВИЯТ ПЪТ..САМО ЧЕ ТОВА НЕЕ СТАНАЛО. А ЗАЩО САМО ГОСПОД ЗНАЕ И ТЕЗИ КОИТО СА ПРАВИЛИ РЕМОНТА.

29

Анонимен

преди 10 години

До ми то, КОгато техника си върши работата и спре опасния асансьор (един познат дори вземаше някакви части така че да е сигурен че асансьора няма да тръгне) - хората от блока искат не искат - събират парите и плащат ремонта.

28

Анонимен

преди 10 години

Асансьораджиите знаят че въжетата са преоразмерени почти 10 пъти - и хоп - що да не спестят 2 въжета, що да купят въжета от легален доставчик със всички сертификати - "кучите марки" от черната борса са къде по евтини и печелят поръчки за ремонт на асансьора на 1/2 цена. Така постепенно изрядните фирми или фалират (защото никой не ги наема) или минават от другата страна. Е накрая всичко е за сметка на Бай ***, но той има навика все да реве срещу политиците (които сам си избира)

27

king_for_a_day

преди 10 години

Аз не мога да разбирам от всичко - няма как да следя едновременно асансьора, смяната на накладките на автомобила си, поддръжката на сградата, в която живея, изправността на градския гтрсанпорт, в който се возя, работата на лекаря, който ми прави операция и т.н. Не мога да разбирам от всичко едновременно. Затова си плащам на хора, които са сертифицирани за да вършат дадена работа и очаквам от тях да го правят!

26

king_for_a_day

преди 10 години

39, добре де, аз като собственик плащам абонамент за поддръжка на асансьорите в блока ни, като на 1-2 години събираме допълнително пари за подмяната на някоя по-сериозна част. Колко повече от това да се ангажирам - да разкрия специален фонд и банкова сметка ли? Или да си вземем отпуск всеки път, когато идват техници на емонт/инспекция и да им надничам за д гърбовете? Какво имаш предвид като казваш, че трябва собствениците да проявяват интерес?

25

ми то,

преди 10 години

добре е дето бяха напсувани техниците, сигурно си го заслужават.Само дето не се оглеждат собствениците на имотите. Тайна ли е нежеланието на множество собственици да участват в подържането на общата собственост. Сакън, да не се охарчат с някой лев. Гледат да минат съвсем тънко и нехаят за последиците. Примери, всякакви. И случаят вероятно е е изключение. Ако е бил проявен интерес от собствениците към извършваните ремонти може би нямаше да се стигне дотук.

24

Цаца

преди 10 години

Къде е оная мишка Цацаров, веее??? Май вече не смее да излезе от нужника в Сараите??Кажете имената на тия, дето са ремонтирали и пуснали в експлоатация асансьора, де, да ги поздравим за честно изкараните заплати???КОЙ ремонтира асансьора,КОЙКОЙ?

23

Анонимен

преди 10 години

Каква е разликата между този ислямист дето реже и този техник тедо краде въжета.

22

Анонимен

преди 10 години

НЕ САМО НЕГРАМОТНИ ТЕХНИЦИ БЪКАТ ИЗ ТАЯ ДЪРЖАВА, А НЕГРАМОТНИ ВСЯКАКВИЦИ. ТО ЗАТОВА И СМЕ НА ТТОЯ ХАЛ - 25 ГОДИНИ ДЪРЖАВАТА Е ИЗПАДНАЛА НА ПЪРВО МЯСТО В ТОТАЛНА НЕГРАМОТНОСТ. И Е ЛОГИЧНО ДА ПОСЛЕДВА И ФАЛИТ. НЕГРАМОТНИЦИТЕ В БГ ПРЕТЕНДИРАТ ЗА ФЕНОМЕНАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ, ИНТЕЛИГЕНТНОСТ, НАУЧНОСТ. БОГ ДА НИ Е НА ПОМОЩ И С ПО-ЯКА ТОЯГА ДА ВКАРА В ПЪТЯ ДЪРЖАВАТА. ДА ПОЧНЕ ТЯ НАЙ-ПОСЛЕДА ЗАЧИТА ЗА-КО-НА! И ДА МУ ТРЕПЕРИ! ЧАК ТОГАВА ХОРАТА САМИ ЩЕ ТРЪГНАТ В ПРАВИЯ ПЪТ. А СЕГА КОПИРАТ ОТ ВОДАЧИТЕ СИ.

21

Анонимен

преди 10 години

има много неграмотни техници и като добавим мързеливи и падащи си по далаверите,се възползват от това, че живущите не са наясно какво точно трябва да се направи при ремонтирането, пишат и казват, че са сменени скъпи и важни части, а всъщност само си прибират съответните суми за това и са доволни, че са успели да прецакат наивните хора.То всъщност това е масова практика в BG. Кой кого повече ще прецака. Във всяка сфера е така. Оправданието е " щом мен ме прецакват и аз ще го правя" .

20

атом

преди 10 години

До Petronius А къде забравяш и шефа на фирмата която контролира как е извършен ремонтът.