IA DA HVASHTATE KIRKITE I LOPATITE DA NE SE OSLUSHVATE TAM VIE MIASTOTO NA MAGISTRALATA ,ILI BOIKO DA VI PRATI KATO KONTINGENT SAS SAMOLETA V LIBIA KALPAVI MIZERNICI
"Ако Плевнелиев не си подаде оставката, лично Станишев поема отговорността. Изборът е негов", коментира Бойко Борисов.Стига вече!!!!НАЙ-ДОБРЕ Е НЕ ТАНКОВЕТЕ ДА ДОЙДАТ, А ДА ГИ ИЗКАРАМЕ И ДА ПОМЕТЕМ ГОЛЯМАТА ПРОСТОТИЯ И МАРОДЕРИТЕ ОТ БСП, ДПС, НДСВ, ДСБ, СДС , ГЕРБ И ВСЯКАКВИ ***.ОПОМНЕТЕ СЕ ХОРА!!ЮЛИУС ФУЧИК БЕ КАЗАЛ : ХОРА ОБИЧАХ ВИ, БДЕТЕ !!
"...серГея взе да "прогнозира" и какво ще стане с магистралата! Явно оосвен от политика, икономика, сигурност, правосъдие, технологии и т.н. е "специалист" и по пътно строителство! А аз си мислех, че разбира само от бойния дух и униформата на съветската армия! Явно съм забравил, че комунистическото образование ни учеше да сме "широко скроени специалисти по всичко"! Това Станишко не го е забравил! Все си мислех, че *** не може да са чаааак такива нагляри, но явно съм сгрешил!"
Приятели,ПРЕМИЕРА Е ИЗБРАН ЗА ДА УПРАВЛЯВА..., А НЕ ДА СЕ ОПРАВДАВА..., с некадърните си министри!!!Националния ни интерес е ясен Благоденствие на Българската нация!Бюджета е неадекватен, защото едновременно бушуват:1. Световна финансова криза;2. Световна продоволствена криза;3. Световна рецесия;4. Световна екологична криза;Българската криза обаче е структурно-управленска:- У нас съществува Предпазарно стопанство...- Най-голямата пречка за развитието ни е Клиентската система, наречена Обръчи от олигархически фирми- Комунистическата мафия доубива инициативите на всеки предприемач- Изтеглиха се капиталите от Лихварските къщи, кой знае защо наречени банкови клонове, които комунистите замениха с пари от Държавния резерв.Откъде пари ли? Изхода е Преработка на бюджета, заради:1. Американската финансова криза Еврофондовете не стигат Необходимо е мощно директно нисколихвено кредитиране на производството, от валутния резерв, чрез ББР... 2. Световната продоволствена криза - Стимулиране на Селското стопанство Поземлена реформа налагаща собственост на земя до 1 000 декара и възстановяване за държавна сметка на Хидромелиорацийте...2. Световната рецесия Данъчно стимулиране и банкови гаранции, чрез ББР, на износно ориентираните крайни производства..., което ще раздвижи съпътстващите и кооперирани фирми4. Световната екологична криза - Строителството на Белене 33% от поръчките са за Български фирми, които имат въпиюща нужда от тях и затваряне на 50% от въглеродните ТЕЦ-ове, екоглобите ще ни върнат в каменната ера.5. Структурно-управленската криза и беснеещата комунистическа Мафия възстановяване на държавните институции, под лозунга - Да върнем държавата на гражданите, и следните реформи:- Индивидуални картови сметки здравни досета в Здравеопазването;- Масово Професионално средно образование гимназийте, са доказана загуба на време- Съкращаване на държавния апарат с 30%.Всичко останало е от "Лукаваго и от комунистите...
Абе тия мюзовири докато бяха на власт защо не построиха и 5 км магистрала а сега лаят и искат да я спират пак. Крадливо комунистическо семе.....
...серГея взе да "прогнозира" и какво ще стане с магистралата! Явно оосвен от политика, икономика, сигурност, правосъдие, технологии и т.н. е "специалист" и по пътно строителство! А аз си мислех, че разбира само от бойния дух и униформата на съветската армия! Явно съм забравил, че комунистическото образование ни учеше да сме "широко скроени специалисти по всичко"! Това Станишко не го е забравил! Все си мислех, че *** не може да са чаааак такива нагляри, но явно съм сгрешил!
Оставка на Плевнелиев, да се върнат нашите момчета Баткото и Гагаузов. Там строят само аверски фирми и да има някакви проблеми е напълно ИЗКЛЮЧЕНО!
Тоя серГей е строителен инженер , оня Доган - хидроинженер !!! Големи разбирачи брей !!! серГейчо що не каже нещо за недоразумението Ветрен - Карнобат , нали много разбира ??
Странно - за пръв път чувам за коловози, а минавам сравнително често оттам ;) Дори и да е вярно, това не значи, че новите отсечки трябва да се строят също некачествено.
Павле, първо през времето на СтаниШев пуснаха отсечката от Чирпан до Стара Загора. Оризовската беше по време на жълтите. Второ, такива коловози има, че е опасно да се кара с над 140-50, щото може да последваш полета на орела, както се казваше в една реклама навремето. По данни от инжинери, работили на въпросните отсечки са "спестени" м-у 30 и 40% от материала за основа.
Занижен контрол от Агенция Пътна инфраструктура (АПИ), фиктивни проверки и сбъркани геоложки проучвания съсипват строителството на автомагистрала Тракия. Това е записано в експертиза на външния консултант на проекта СТРОЛ 1000 - СКЛ Консулт. Обединението извършва проверки на място на строителството на аутобана по договор с Министерството на транспорта и съобщенията. Ведомството управлява европарите по оперативна програма Транспорт.Още по-скандални са изнесените факти за наличието на преовлажнени участъци на лотове 3 и 4 от трасето, където бил положен негоден за пътни работи материал.Документът, с който Труд разполага, е внесен в Министерството на транспорта и съобщенията и е с дата 21 февруари т.г. Запознат с него е и строителният министър Росен Плевнелиев, който отговаря за АПИ.
Май ти нямаш кола! Как този ще е най-добрия?! Целия е в коловози от тировете! Там се кара адски гадни, защото трябва да в единия от коловозите!
А, тези келемета какво направиха? Хемус е пропаднала половината, Тракия е отврат от тунела до Пзарджик и с коловози от Чирпан до Стара Загора! Да не би пак Боко да ги е строил?! Амат от скапаняци! От опитите си отново да крадат, ще вкарат държавата в нов скандал и пак нищо няма да е като хората! Това си е типична черта на българина - стоят в казана и вместо да си помогнат да излязат, те дърпат всички обратно вътре!
Имаш грешка мой човек . Цариградското го прави и преправя вашия любим Бойко, тогавашен кмет.
Ако се положи тази пепел, пътя се нагъва. Не може основата с пепел да бъде като основата с чакъл."Великият" строител Плевнелиев няма как да го знае, защото не е строителен инженер, а компютърджия.Ама сигурно го знае, но ние не гониме качество, а съвсем тънка цена, за да има и за крадене.
Нали магистралата е проектирана и започната по времето, когото правителството на Станишев, коалиция между БСП, НДСВ и ДПС управлява България??? Защо са допуснали този строеж???Само за да откраднат милиарди от него ли са го стартирали????
Като чета коментарите оставам с впечатление, че никой от пишещите няма автомобил, камо ли да е виждал Тракия ;) В момента най-добрият участък е точно този построен (всъщност точната дума е "завършен") по времето на Станишев (през 2008-а) Оризово - Стара Загора. Единствено там е безопасно да се развиват скорости над 200 км/ч, по другите участъци мамата си джаса. И да - с някакво подобие на въглищен прах я строят в момента .. след няколко години ще стане ясно колко е качествено строителството.
"Тракия" – магистрала върху пепел