Снимка: BMW

Новото поколение на седана BMW 3-Series излезе още през октомври, а сега беше представено и комбито G21. Първата публична поява на автомобила ще се състои на 25 юни в рамките на мероприятието #NEXTGen в Мюнхен.

Технически комбито напълно повтаря седана. Разстоянието между двете оси е напълно еднакво при двата автомобила - 2851 мм, което е с 41 мм повече от предишното поколение на модела. Част от елементите по каросерията са направени от алуминий, което е намалило теглото на комбито. Единственото, по което то отстъпва на седана, е коефициентът на челно съпротивление - 0,27 срещу 0,23 на стандартния модел.

Промените в дизайна се виждат ясно и няма как новият модел да бъде объркан с предшественика си. Това най-ясно личи от линията под прозорците, която се издига към задния багажник и не минава през цялата дължина на каросерията. Благодарение на увеличените габарити, в салона има повече места за пасажерите във всички посоки. На задните седалки могат да бъдат поставени 3 детски кресла, като две от тях разполагат със системата за закрепване ISOFIX.

Интериорът на новото комби също прави огромна крачка напред. Баварците залагат на мека пластмаса и скъпи материали. Автомобилът може да бъде поръчан с мултимедийна система с 10,25-инчов тъч-скрийн, като нейното управление с гласови команди или жестове. Като опция се предлага цифров приборен панел с диагонал 12,2 инча, на който излиза цялата информация, нужна на водача, в това число и навигацията.

В сравнение с предишното поколение F31, обемът на багажника е увеличен с 5 литра и достигна 500 литра. При сваляне на задните седалки той се увеличава до 1500 литра. Още в базовото ниво на оборудване позволява разделяне на седалките при съотношение 40:20:40, като има възможност това да става автоматично. Стъклото на багажника традиционно се отваря отделно.

Още информация и снимки вижте в AutoMedia.bg

Коментари Напиши коментар

9

Анонимен

преди 4 дни

До Наблюдател

Предпочиташ маскирана Шкода за двойно повече пари, защото не разбираш от автомобили.

8

1233

преди 5 дни

От 10 г немските коли един основен проблем, станаха като италянските, не като дизайн а като качество но на двойна цена. Пълни ***, препочитам френски корейски и японски. Така става когато брадати ти сглобяват колите, успоредно със самочувствието че си от германия...

7

Анонимен

преди 6 дни

в Германия БМВ купуват само турците