Автомобилната гума дава контакта на автомобила с пътя. През 2012 г. влезе в сила етикетирането, като на етикетите има 3 основни критерия за представянето на една гума – съпротивление при търкаляне, ниво на външен шум и спиране на мокра настилка. Това каза Борислав Враджалиев, председател на Асоциацията на производителите, вносителите, търговците и вулканизаторите на гуми, кънтри мениджър в The Goodyear Tire & Rubber Company, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

"3 са критериите на етикета, 15 са критериите, за които специализираните издания следят при тестовете на автомобилни гуми, а 50 са критериите, за които заводът производител следи при производството на гумата".

Идеята е етикетът да даде по-добра информация на потребителите за представянето и характеристиките на една автомобилна гума, коментира Враджалиев.

"При автомобилните гуми има много други фактори, които са определящи за представянето им. Тук е моментът в професионалната експертиза на нашите консултанти и партньори, когато крайният потребител получава адекватна консултация, определят се неговите нужди и му се предлага работещо решение“.

Още по темата вижте в сайта на Bloomberg TV Bulgaria.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase