Снимка: BMW

През 2017 г. германският концерн BMW Group е успял да продаде 103 080 електрифицирани автомобила. Това е с цели 65,6% повече от резултатите за 2016 г. Целта на германския производител е през 2019 г. по пътищата да се движат над 500 000 такива коли.

Благодарение на двете марки – BMW и MINI, германският производител е успял да продаде на пазара в Европа повече хибриди и електромобили от всички други производители от премимум-сегмента, включително Mercedes-Benz, Lexus и Tesla.

За 4 години от излизането на модела BMW i3, продажбите му през 2017 г. се увеличават с 23,3% и достигат 31 482 единици. Обемите на реализация на плъг-ин автомобилите BMW iPerformance също растат, като за изминалите 12 месеца са се удвоили до 63 605 бройки.

В същото време и показаният през юни 2017 г. хибриден MINI Countryman дава своя принос за усилване на позициите на концерна при електрифицираните модели. Неговият резултат само за 6 месеца е 5799 продажби.

Като цяло 2017 г. е много успешна за баварски концерн. Марката BMW завърши годиата с 2 088 283 продажби, като ръстът е 4,2%.

Цялата група, включваща брандовете BMW M GmbH, BMW i, BMW Motorrad, MINI и Rolls-Royce, записва увеличение с 4,1%, а общият брой продадени превозни средства е 2 463 526.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase