Снимка: Pixabay

Проблемът на българската електронна търговия се казва доверие, заяви Сава Ахмаков, мениджър в proof., член на IAB Bulgaria, в предаването "Бизнес старт" с водещ Христо Николов.

Според него ключът към успеха е свързан с това бизнесът да покаже, че държи на своя бранд и качество.

"Електронната търговия спечели от пандемията, като в същото време все повече бизнеси поискаха да се дигитализират", каза той пред Bloomberg TV Bulgaria.

По думите на Сава Ахмаков, 17% от потребителите са започнали да пазаруват електронно заради пандемията, но въпреки това страната ни изостава от тенденциите в световен мащаб.

"Измени се поведението на потребителите и потребителската кошница в електронна среда. Все повече се правят онлайн поръчки на готова храна, хранителни продукти, потребителска електроника и стоки за прекарване на свободното време".

Сава Ахмаков подчерта, че при изграждането на електронен бизнес трябва да се мисли всеки един процес да бъде автоматизиран.

Целият разговор - във видеото.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase