Снимка: Bulgaria ON AIR

Нови десет видеоклипа ще представляват страната ни пред света, рекламирайки българските туристически дестинации. Видеата са с продължителност от около една минута и показват градовете Сандански, Кюстендил, Луковит, Кюстендил, Казанлък, Враца, Каварна, Кърджали, Сапарева баня и Природен парк Странджа.

Още по темата

"Тези нови клипове популяризират по-малко известни дестинации. Част от туристическия продукт включва не само самата дестинация, но и инфраструктурата, възможностите за настаняване, обслужването", коментира PR експертът Александър Христов пред Bulgaria ON AIR.

По думите на рекламния експерт ни липсва стратегия за това как България трябва да изглежда спрямо клиповете, които я представят по определен начин.

"Ако държавата и държавната политика в тази сфера бъде насочена към това България да бъде популяризирана като евтина туристическа дестинация за млади британци, които да упражняват "балконинг", напр., и това доведе повече туристи - да, това вероятно би било добра стратегия", сподели Христов.

"Това трябва да го свържем и с особеностите на България - море, планина, културни паметници", допълни експертът.

Той заяви, че може би трябва да намерим и нашата легенда, която да продаде страната.

Като съвет към хората, които се занимават с реклама у нас, PR специалистът каза пред Bulgaria ON AIR, че трябва да се професионализираме, да гледаме това, което има смисъл за съответния продукт, а не просто да правим красиви неща.

Целия разговор можете да чуете във видеото на Bulgaria ON AIR.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase