Снимка: Pixabay

Скачането на въже беше любимо занимание на децата на 90-те. Това е много полезна тренировка, при която се изгарят доста калории, не изисква специална екипировка, ходене в зала, а и може да е много забавна. Затова, независимо, че сте пораснали, може да заложите на скачане на въже, за да сте в перфектна форма. Това е любимо упражнение и на някои знаменитости, сред които Кейти Пери. Ето ползите, според британския "Cosmopolitan".

1. Усилието, което изисква скачането на въже за 10 минути, се равнява на усилието, което изисква пробягането на 1 миля за 8 минути.
 
2. Много хора скачат на въже, за да изгубят килограми. Един час скачане гори около 1600 калории.
 
3. Тази тренировка е полезна за цялото тяло - коремните мускули се използват, за да стабилизират тялото, краката - за скачането, раменете и ръцете - за превъртането на въжето.
 
4. Скачането на въже подобрява координацията, концентрацията и издръжливостта.
 
5. Скачането причинява по-малко разтърсване на ставите от тичането.
 
Останалите вижте в teenproblem.net

Коментари Напиши коментар

7

това е

преди 1 месец

безспорно отлично упражнение, особено ако се прави по боксов маниер, с двойно превъртане, кръстосване и др. естествено само със скачане ефекта е кръгла нула, да не говорим за глупостите в статията за скачане по 1 час. който е пробвал, знае

6

Анонимен

преди 1 месец

Много добро упражнение и полезна статия.

5

Анонимен

преди 1 месец

Скачането като цяло е сигурен признак че не си червен.