Снимка: Instagram

Днес всички знаят кой е Юджийн - най-известното яйце, което счупи славометъра и детронира Кайли Дженър, след като успя да събере най-голям брой харесвания в Instagram - над 52 милиона само за месец. Вече профилът на яйцето има над 10 милиона последователи и цели 6 снимки, на които бавно, но сигурно Юджийн започва да се... пропуква. Сега всички се чудят - защо??

Оказва се, че създаденият профил не е бил с цел събиране на лайкове, а с много по-сериозна кауза. Яйцето Юджийн е част от кампания за психично здраве. Целта е да се привлече внимание към огромното напрежение, което социалните мрежи и славата могат да окажат върху психиката.

"Товарът на социалните мрежи ме застига… Ако и ти се чувстваш така, говори с някого. Ще се справим!!", пише под една от последните снимки на Юджийн.

След като профилът с най-известната снимка се появи през януари, мнозина започнаха да си задават въпроса - кой стои зад всичко това и как успя да го постигне? Голяма част от потребителите вярват, че профилът е създаден от голяма компания и си купува последователи. След това обаче изпълнителният директор на британска компания за реклама  - Крис Годфри започна да твърди, че той е създателят с единствената цел да съберат възможно най-голям брой харесвания.

С толкова много последователи, обаче, Юджийн вече има една голяма платформа и е апетитна хапка за онези, които искат да достигнат до широката аудитория. И така създателите на яйчения профил започват да си партнират с Hulu в реализирането на кампанията им за психично здраве.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Phew! I feel so much better now 😊 If you’re feeling the pressure, visit talkingegg.info to find out more. Let’s build this list together 🙌 #EggGang #WeGotThis #TalkingEgg

A post shared by EGG GANG 🌍 (@world_record_egg) on


Идеята се оказва брилянтна, особено след като открито започна да се говори за напрежението от високите очаквания в онлайн пространството. Само през последните години десетки YouTube знаменитости обявиха, че ще сложат кариерата си на пауза, заради жестокото напрежение и така наречения “бърнаут”. Затова кампанията, от която Юджийн се оказва част, е добър начин да се достигне до онези, които изпитват напрежението на социалните мрежи и славата върху собствените си плещи.




 

 

Коментари Напиши коментар

6

Драйвър

преди 5 месеца

Пиле или запъртък ?! Това е въпросът ! ;-)

5

Анонимен

преди 5 месеца

Аз имам необичайно хоби - събирам си изрязаните нокти в пластмасова бутилка вече 10 години. Е не са се събрали много, но....
Иначе си пазя великденско яйце пак около 10 години и очаквам пилето скоро да се излюпи. :D

4

Хаха Добре

преди 5 месеца

А не се ли замисляте че може тия "лайкове" да са фалшиви?
Хакерите от години правят такива ботове със които манипулират социалните мрежи.
Още преди години бяха направили и ботове които гледат клипове в youtube , пишат коментари и цъкат по реклами. Някой така свалиха навремето от AdSense стотици хиляди долари.

На "гениите" от Google им отне 5 години за да разберат че хакерите точат пари от платформите им. После промениха политиката и сложиха уж защити. Ама хакерите и те работят, не спят!