Снимка: Getty Images

Последната рекламна кампания на Ъшър определено ни накара да се сетим за неговата песен – OMG, в която той пее за сексапилно момиче, от което не може да откъсне очи. В нашия случай, разбира се, очите ни са привлечени от полуголия рапър, който показва, че на 45 години все още изглежда невероятно добре.

Познат с уникалния си стил, Ъшър този път остави дрехите у дома, за да позира само по боксерки и вдигната тениска, показвайки невероятната си физика, коремни плочки и мускули. Изпълнителят е новото рекламно лице на марката SKIMS, която е собственост на Ким Кардашян и започва да привлича все повече известни личности в отбора си.

След като обратното броене до изпълнението му на Супербоул в Лас Вегас вече започна, Ъшър не може да се оплаче от липса на интерес към себе си. Затова и рекламата бе пусната именно сега, за да може акциите му да се вдигнат още повече, а от това да спечели и самата Кардашян. Рапърът е новото лице на мъжката линия бельо, която се отличава с оформящи тялото артикули, както и блузи с дълъг и къс ръкав.

Цялата статия можете да прочетете в Тialoto.bg

Източник: Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase