Снимка: БГНЕС

Дилън Мълвейни, трансджендър активист и инфлуенсър, наскоро спечели наградата Жена на годината от британско списание.

"Дилън Мълвейни е нашата Жена на годината, подкрепена от @VirginAtlantic", написа Attitude в публикация в X, бивш Twitter, в сряда.

Мълвейни отговори на поста, казвайки: "Да знам, че моето общество ме вижда по този начин и признава моята женственост, е всичко, от което се нуждая, за да продължа напред."

"За мен е голяма чест да бъда тук с всички вас тази вечер. Някои ме виждат като жената на годината, други ме виждат като жена от една година... тъй като разкрих това публично онлайн едва преди 560 дни", заяви в речта си при приемането на наградата Мълвани. "Някои хора изобщо не ме възприемат като жена, поради което тази чест, която получавам от  Attitude, означава много повече за мен", каза Мълвани. "Без значение колко силно се опитвам или какво нося, или какво казвам, или какви операции имам, никога няма да достигна версия, приемлива за женственост според стандартите на онези, които мразят. Но докато имам общност, която подкрепя моята истина, ще се оправя."

Мълвейни се появи в заглавията на вестниците тази година, след като си партнира с Bud Light в реклама на бира, която демонстрира нейните видео серии и прехода към женственост. Партньорството предизвика широка реакция, главно от консерватори, които се противопоставят на членовете на LGBTQ+ общността.

Общественият отговор доведе до широко разпространен бойкот на Bud Light и неговата компания майка Anheuser-Busch. Музикантът Кид Рок дори стреля с пистолет по кутии Bud Light и ругаеше бирената компания във видео, докато други призоваваха за закупуване на алтернативни алкохолни напитки.

Малко след началото на бойкота през април Bud Light отбеляза спад в продажбите през следващите няколко месеца. През юли Ансън Фрерикс, бивш президент по операциите на Anheuser-Busch, прогнозира пред Newsweek, че продажбите на Bud Light и Anheuser-Busch вероятно ще продължат да се влошават.

"Мисля, че ще има някои трайни щети върху тази марка... За съжаление, мисля, че ще бъде извървян дълъг път, за да си върнат пазарния дял, който загубиха. Има много насрещен вятър пред тях", каза Фрерикс пред Newsweek.

На срещата на върха на Forbes CMO за 2023 г. в Маями, Флорида, по-рано този месец, Мълвейни каза:

"Марките обичат да се определят като съюзници на LGBTQ+ общността, но ние, общността, трябва да ви дадем тази титла."

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase