Giorgio Armani

Ще я познаете ли? Кейт Мос отново е тук, за да ни покаже, че супермоделът си е такъв цял живот.

Сега красавицата застава като рекламно лице на Giorgio Armani, за да ни представи новите предложения на модната къща в слънчевите очила на есен-зима 2019-2020.

Рекламната кампания е дело на професионалните обективи на фотографското дуо Мерт Алас и Маркус Пигот.

Водеща тенденция в моделите са забележителните овални форми с огледални стъкла, които се допълват от блестящи инкрустации от камъни в горната част на рамката.

Геометричните форми се пренасят и в стайлинга на супермодела – равен бретон и къса платинена коса ни показват, че времето и годините не значат абсолютно нищо за Кейт Мос и начина, по който изглежда.

Като допълнение към кадрите, можете да видите и специалното видео на Armani, споделено от Tialoto.bg 

 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase