Снимка: H&M

Феновете на Дейвид Бекъм бяха нетърпеливи да го видят по бельо и ето че чакането най-накрая свърши.

36-годишният футболистът позира пред обектива в тесни боксерки за собствената си линия мъжко бельо към модната верига H&M и определено радва окото на дамите.

Бащата на 4 деца обяви още през юли миналата година, че пуска на пазара собствена линия бельо към марката.

В рекламата Дейвид показва завидно тяло и татуировките си.

Един модел боксерки от колекцията струва 9,99 британски лири, но както се шегуват медиите - за съжаление цената на бельото не включва впечатляващото тяло на Бекъм.

Според в. „Daily Mail” фотосесията на Бекъм доста прилича на рекламната му кампания за „Armani” през 2007 г.

Тогава появата на Дейвид на гигантски билбордове свърши отлична  работа за марката на италианския дизайнер, а печалбите на компанията се удвоиха за една година.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase