източник: Reuters

Доставчикът на услуги в областта на мобилните разплащания Целум България обяви началото на специална програма за своите клиенти. Нарастващият им брой, големият интерес и активност са инициирали създаването на лоялната програма „Пазарувай умно, печели умно!“.

Всеки, който пазарува и плаща чрез приложението CellumPay, може да печели всеки месец смартфон или голямата награда в края на годината – смарт телевизор. За да участва, всеки потребител трябва само да използва приложението за разплащане към партньорите на Сеllum поне три пъти в месеца и така може да се включи в месечното теглене за наградата - смартфон.

Който направи поне 20 трансакции до края на годината, има възможност да спечели и голямата награда – смарт телевизор. Първият печеливш ще бъде обявен на 3-ти юли.

Ползвателите на CellumPay нарастват с бързи темпове, а приложението се налага все повече като метод за разплащане и се ползва с все по-голям интерес. Първоначално обявената Facebook игра за по-малко от три седмици събра няколко хиляди фенове.

Целум България предвижда подобни активности с награди на Facebook страница най-малко два пъти във всяко тримесечие до края на годината. Броят на ползващите CellumPay провокира компанията постоянно да разширява партньорската мрежа.

„Гордеем се, че CellumPay стартира успешно само преди няколко месеца, а все повече нараства броя на хората, които искат да пазаруват в крак със световните тенденции. Именно това са нашите клиенти, към които се отнасяме със специално внимание, като разширяваме постоянно нашите партньорства и набор от услуги, които им предлагаме, и същевременно ги стимулираме. Доказателство е нашата лоялна програма, с която предлагаме специални награди за най-активните”, коментира изпълнителният директор на компанията Владимир Буюклиев.

Мобилното приложение CellumPay активно работи за разплащане и пазаруване на различни стоки и услуги към следните търговски партньори: Виваком, Софийска вода, Хеликон, Евро Брокер, Gladen.bg, Грийн такси, Български Червен Кръст, Визи Артс, Верига ресторанти „Джиков“ , Тип-Топ куриер, спортен клуб Chowa, “Център за Сугестология и Сугестопедия – д-р Лозанов” ЕООД и редица други, които са в процес на интеграция. Броят им непрекъснато расте и тази тенденция ще се запази в дългосрочен план.  

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase