Инвестор.БГ АД придоби 100% от сайта www.teenproblem.net срещу 50 000 евро.

Създателите на сайта Александър Ненов и Цветомир Георгиев стават част от екипа на Инвестор.БГ АД.

Това е най-голямата обявена сделка в българското интернет пространство до момента.

Придобиването на TeenProblem.net ще увеличи аудиторията на Инвестор.БГ АД с около 5% на ден, или с 15 000 души, спрямо сегашните около 280 000 души дневно. Придобиването ще спомогне за увеличаване на синергията между вече 15-те сайта на компанията.

TeenProblem.net е интернет издание, създало през последните 3 години едно от най-силните български интернет общества. Целта на сайта е споделяне на проблемите, касаещи младежите в ученическа възраст, задаване на въпроси-табу и намиране на отговор от експерти.

С течение на времето TeenProblem.net увеличава услугите си, а прогресивно с това и своята посещаемост. През месец октомври 2003 г. сайтът печели наградата на журито и на публиката за "Развлекателен сайт за 2003 година" в конкурса БГ Сайт.

Според прогнозите TeenProblem.net ще увеличи и рекламните приходи на Инвестор.БГ АД поради добрия си прием сред рекламодателите, както и ще спомогне за привличането на младежката аудитория към другите продукти на компанията.

„До покупката се стигна не само заради добрата перспектива за приходи от сайта, но и поради голямата стойност на най-силната младежка интернет общност“, коментира закупуването Любомир Леков, изпълнителен директор на Инвестор.БГ АД. „Освен това корпоративната политика, провеждана до момента от екипа на www.teenproblem.net, до голяма степен кореспондира с тази на Инвестор.БГ АД“, допълни той.

Това не е първото придобиване на сайт от интернет компанията Инвестор.БГ АД. През юли 2006 г. Инвестор.БГ АД купи 100% от правата върху сайта Rabota.bg срещу 21 665 евро.

През април 2007 г. бяха придобити и 67% от правата над Automedia.bg срещу ангажимент за инвестиции от 13 300 лв.

В момента компанията е собственик на едноименния сайт за бизнес и финансова информация Investor.bg, на новинарския сайт Dnes.bg, лайфстайл изданието Tialoto.bg, спортния сайт Gol.bg, автомобилния Automedia.bg.

Извън медийните проекти компанията има присъствие и в още няколко интернет сегмента, в които се представя чрез сайтовете Start.bg, Netkelner.bg, Blog.bg, Aha.bg, Snimka.bg, Zip.bg, Rabota.bg, MP3.bg, RSS.bg и турският Start.web.tr.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase