Снимка: БГНЕС

Причината за увеличаване на цената на млякото в магазините е, че се повишиха всички разходи, които участват в производството. Това е голямата надценка с бонусите в края на веригата, която е при търговците и стига до 80%. Ударът и негодуванието на потребителите се понасят от производителите.

Още по темата
Това каза Димитър Зоров, председател на Асоциацията на млекопреработвателите в България, пред Нова.

"Там е крайният натиск за фермерите. Те произвеждат мляко, което продават под себестойността му“, посочи той.

По негови думи фермерите в България все повече намаляват.

Той каза: „Държавата трябва да се намеси. Дали ще е в целия модел, дали ще е с подпомагане на фермерите и предприятията, но не може да стои като страничен наблюдател, защото хората ще останат без работа.“

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase