Снимка: Bulgaria On Air

Всеки потребител на "Viber" може да влезе в приложението и да напише града, от който се интересува, така ще му излязат всички атракции в избрания от него регион, обясни зам.-министърът на туризма Милко Теофилов по повод новото приложението, с което България ще рекламира туризма си.

В новата идея на министерството думите "иновации" и "туризъм" са тясно свързани в мобилното приложение "ILoveBulgaria" във "Viber". Атракциите, с които славим държавата си пред посещаващите ни чужденци, ще бъдат представени на четири езика, чрез инвестиционна карта.

Още по темата

По думите на Теофилов приложението има 17 000 потребители от последните няколко месеца и около 50 000 последователи в социалните мрежи.

В студиото на "България сутрин" той обясни, че е направена и инвестиционната карта, която представлява брошура. В нея са изложени над 30 проекта от различните общини. Тя ще бъде промотирана пред инвестиционни фондове за рисков капитал и е обявена в сайта на Министерството, тъй че всеки предприемач, който иска и може да инвестира, да има достъп, обясни Теофилов пред Bulgaria ON AIR.

"Интерактивната карта на страната ни е качена в Интернет. Тя няма да бъде едно статично явление, а ще бъде подновявана и допълнителни обекти ще бъдат включени в нея. Подходът за приемственост ще бъде приложен на тема иновации и дигитализация. Там създадохме работна група, която да изготви визия до 2030 г. и да начертае карта на приложенията, които може да се използват за развиване на туризма", поясни гостът.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase