Снимка: архив Булфото

"В тунела "Витиня" не за пръв път стават инциденти. През зимата там отново ще има проблеми", смята Йонко Иванов от Съюза на преподавателите по авто-мото подготовка.

Още по темата

"Аварийната лента винаги е във вода, а през зимата тя става на лед. От стените в тунела се стича вода, която отива и в другото платно. В тази зона с износени гуми и малко по-висока скорост тръгвате с вратите напред. Осветлението там е най-лошо от това на всички останали тунели", посочи той пред "Нова Телевизия".

Според него нищо не пречи скоростта за влизане в тунела да бъде намалена на 30-40 км/ч, а на влизане и излизане от тунела да бъдат поставени камери.

"Господата с костюмите в парламента, ако не разбират от тази работа, да си наемат хора, които могат да я свършат", настоя Иванов.

Миналият четвътък в тунела стана верижна катастрофа с 50 автомобила, като причините за нея все още се изясняват. Тогава очевидци разказаха, че на платното е имало разлято гориво. Експерти посочиха, че е възможно големият дъжд, заедно с праха в тунела, да са направили повърхността хлъзгава. Тъжната равносметка я знаем - три жертви и десетки ранени. 


 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase